zelfde jeans als crush, afknapper??

aah ik heb gister een nieuwe jeans gehaald en nu ik erover nadenk heeft ‘hij’ een broek in precies (denk ik) dezelfde kleur!! aaaaah zou het hem opvallen???

nee

het is toch sowieso niet hetzelfde model

Ooooh wat erg! Dat kan ECHT niet hoor!

O MY FREAKIN’ GOD. Weggooien die broek, en wel meteen!

nee, ik denk niet dat het opvalt,
als jullie niet bij elkaar lopen de hele dag, dan valt het zeker niet op.

hahaha die reacties

Haha boeiend, als jij die broek toch leuk vind, maakt het toch niet uit. Ik ging laatst na de winkel Vanz halen en toen wist ik wel dat een goeie vriend van me ze ook heeft, in de zelfde kleur. Maar ik dacht ja boeiend, dus toen ik met hem afsprak gewoon had ik ze aan en hij ook. Maar het valde hem niet eens op. Dus denk niet dat jongens daar heel erg mee bezig zijn hihi.

OMG nu ik erover na denk! Ik heb ook een broek in dezelfde kleur als …let’s say, de helft van de school :astonished:
OMG STRAKS DENKEN ZE DAT IK VERLIEFD OP AL DIE MENSEN BEN.

okee ik hoop dat ie t niet ziet, want ik heb die broek gewoon gekocht want dacht: hee die is mooi! Maar heb er verder nieteens bij stilgestaan dat deze broek waarschijnlijk heel wat weg heeft van die van hem :flushed:

Haha, hij gaat dat echt niet zien hoor. En anders denkt hij hooguit “hee, die broek lijkt op die van mij. Ik heb zin in pizza” Ofzo. Hij gaat er echt niks achter zoeken.

ooh gelukkig ik ben weer gerustgesteld, bedankt iedereen :grinning:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Serieus, waar maak je je druk om?

^ echt he.

Onzintopic.

Omg wat een drama toch weer -.-’

Ik denk niet dat je verder serieuze reacties krijgt + je vraag is beantwoord.