Zelfde haar?

-

en gewone tips voor stijlen mogen ook. (Aangezien er tot nu toe nog geen reacties zijn)

Eerst preppen voor je gaat stijlen. En zulk apart haar heb je niet, is heel normaal.

Ik vind dat je prachtig haar hebt :flushed:
Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd, maar het kan helpen van je haar op te splitsen in verschillende deeltjes. Je haalt je 2 wijsvingers boven je oren door je haar naar achteren, zodat er een dun laagje haar overblijft, de rest steek je op. Daarna stijl je eerst het losse haar, dan laat je weer een laagje los, stijl je dit en je blijft dit doen tot je hele haar gestijld is. Ik hoop dat je het een beetje snapt? Zo kan je toch wat grondiger werken, maar misschien heb je dit al geprobeerd… Zoja, kan ik je niet helpen, sorry!

Awh dankjewel :flushed: ik had het nog niet geprobeerd, dankjewel voor de tip! Binnenkort snel is proberen :slightly_smiling_face:

Heb ik ook. Achterop en tot aan mijn schouders krult het erg, mijn onderste punten krullen een stuk minder. Maar ik ga het daarom echt niet stijl maken. Mijn haar ziet er dan gelijk uit als een strobos.
Maar als je het wil stijlen, gewoon plukje voor plukje en niet te grote plukken. Je moet veel geduld hebben als je krullen wilt stijlen.

Tautologie :open_mouth:
Nee sorry heb niet echt tips ik ken je probleem wel heb zelf ook heel dik haar dus stijlen gaat moeilijk, je zou kunnen proberen om het 's avonds voor je gaat slapen te doen en dan 's ochtends nog een x

WOW je hebt prachtig haar! ik zou er niks aan veranderen want je mag superblij zijn met zo’n prinsessenharen! ieder meisje droomt van zo’n kapsel als jij :wink: nu ja ik toch! #jaloers haha :wink:

Awwh :flushed: dankjewel! Ik wil het meer een keer stijlen om te zien hoe dat staat, is weer is iets anders :wink:

ik denk dat het aan je stijltang ligt. ik heb zelf ook krullen en ooit eens had ik een stijltang gekocht van €25, als ik hier mijn haar mee stijlde, werd het nooit helemaal stijl. ik dacht eerst dat het aan mijn haar lag, maar later kwam ik erachter dat dit niet zo was. ik had namelijk een nieuwe stijltang gekocht, eentje van €130, en toen ik mijn haar hiermee stijlde, werd het echt kaatsrecht en bleef het ook ontzettend lang zo zitten. nou weet ik niet wat voor stijltang jij hebt, maar het zou dus kunnen dat het aan je stijltang ligt.

Ja, zou idd wel kunnen. M’n tante is kapster, en ze heeft 1x m’n haar gestijld en toen bleef het echt goed zitten en was het 100% stijl. Zij had een professionele stijltang dus idd miss ligt het aan m’n stijlstang. :wink:

Wou gewoon even zeggen dat je wel mooi haar hebt, ik heb het juist stijl en wil wel slagen/krullen. Ruilen? :upside_down_face:

awh dankje :flushed: jaa moeten we doen :wink:

Ik heb ook zulk haar,echt irritant.Maar ik vind je haar echt héél mooi ! Niks meer aan doen joh :grinning:.

Ja, irritant eh! Dankjewel dat je het mooi vind :flushed: :flushed:

Wauw je haar is zo mooi!
Heb trouwens niks toe te voegen aan wat hierboven is gezegd haha, succes!

Dankjewel! :flushed:

ik vind dat je haar echt super mooi is
daar kan je trots op zijn !!
:* x

Wauw, ik vind je haar echt prachtig!
En ik zelf heb het haar van mn beide ouders, krullend en niet-krullend dus. Misschien ligt het ook aan je stijltang, dat ie het niet goed doet ofzo en misschien begin jij te vroeg je haar te stijlen, deed ik namelijk ook altijd, dan was ie nog niet eens goed opgewarmd…
Maar het moet vast lukken!

Jij wil dat haar stijlen? Ik denk dat dit even mooi, dan niet mooier is eigenlijk.
Maar inderdaad, de tang goed heet zetten, stukje voor stukje en dan moet het normaal wel lukken.