zelfde grote borsten als familie?

Heeey

is het waar dat je ongeveer dezelfde grote borsten krijgt als meisje bloedverwanten.
nicht/tante/oma/moeder
van je vaders en moeders kant?
ik ben heel beniewd want bij mn familie verschilt het heel erg.
en zijn sommige ook best wel dik en dan heb je ook grotere (ik ben niet dik)

gewoon een vraagje.

xxx

Ik denk alleen die van je moeder.

Nou, niet alleen van je moeder hoor, die van mijn moeder zijn klein en die van mijn zus zijn ENORM.

haha

ik denk moeder/tante/oma en dan kan het van beide kanten !

Mijn moeder heeft redelijk kleine borsten, haar moeder veel groter. Oma van mijn vaders kant veel kleiner, en mijn vaders zus ook klein, en ik ook :’)

Aan mijn moeder’s kant hebben de vrouwen allemaal kleine borsten en aan mijn vader’s kant grote en aangezien ik cup E heb, lijkt het me dat ik het van mijn vader’s kant heb :’)

Euh, ik gemiddeld/groot, mijn moeder redelijk klein, mijn tantes allemaal groot, mijn oma’s allebei klein. Makes no sense :'D

Ja maar als kind erf je toch wel meer genen van je moeder ipv die van je tante of oma.

Mijn moeder heeft redelijk grote borsten, nou ik mooi niet…

Nee, ook die van je vader. Er zitten genen bij voor borstgrootte (zou ik denken?) die hij misschien niet gebruikt omdat de nodige hormonen nooit zijn ontwikkeld, maar bij jou heb je die hormonen wel en dus ontwikkelen je borsten zich misschien volgens de genen van je vaders kant.

Had het zelfde antwoord gegeven als hierboven haha:)
Maar bij ons is het redelijk hetzelfde denk dat je het wel een beetje kan afleiden van je zus als je die hebt.

Hihihihihi ik moest hier best om lachen. Sorry :slightly_smiling_face:

Kan van beide kanten komen. Heel mijn familie heeft een A-B en ik heb ietsjes groter omdat de kant van m’n vader grotere borsten had (:

Ook de genen van je vader en dus die van je grootmoeder/tante/… (:

Haha ik weet ook wel dat je genen erft van je vader, maar nooit gedacht dat je ‘de borstgrootte’ o.i.d van je vader zou kunnen erfen. Ik volg geen biologie meer sinds de 1e klas dus hihi.

Oke, ik moest er zelf eigenlijk ook om lachen, maar zo bedoelde ik het eig niet… ;p

Mijn tante hebben hele grote, mijn moeder niet en ik gemiddeld. Dus misschien wel ja. Maar ik denk niet dat je dat zo kunt zeggen. Gewoon afwachten.

Aan mijn vaders kant hebben de vrouwen grote borsten, bij mijn moeders kant klein, en voorlopig zijn ze bij mij ook nog steeds een A-cup. Maar ergens is er nog hoop, haha.

Bij mij net hetzelfde :’)