Heyhey!
Ik ga helaas deze zomer nergens heen en als je het weer zo ziet gaat het hier ook nog niet veel worden… Toch wil ik beetje een kleur krijgen! Ik las dat er tegenwoordig veel zelfbruiners zijn waar van je niet meer oranje wordt. Heeft iemand ervaring met een niet te dure?
St Moriz! Gebruik ik zelf en werkt echt goed.
Ik gebruik zelf bodylotion van dove met een beetje zelfbruiner. Die is voor mij echt perfect, want je krijg er een heel klein beetje een (mooi) kleurtje van en aangezien ik superbleek ben is echte zelfbruiner too much voor mij :’).
Dankjewel!
Ik had er nog een vraagje over. Ik dacht dat het echt je huid kleurde en dat het blijvend was, tot dat het natuurlijk echt weg gaat maar dat is als je van de zon bruin wordt ook natuurlijk. Nu zag ik ergens staan dat het meer als een soort foundation is… Dat je het op je huid smeert en na een paar dagen er zo weer af wast… Welke van de twee is dan waar? En als je gaat zonnen verkleur je dan ook nog echt van de zon, niet dat de zelfbruiner dat gaat tegen houden of dat je dan bijna niet meer bruin word van de zon.
Het is niet blijvend nee, ik heb er nu een die 2 weken blijft.
Je hebt verschillende soorten, 1 soort die blijft zitten tot je nat wordt en de andere soort die echt moet ‘slijten’ en dat duurt 1-2 weken of minder als het product dat aangeeft.
Ik gebruik nu L’oreal Paris Sublime Bronze Serum.
Haha ja, ik ging op vakantie en heb mijn lichaam gebruind met de kruidvat bruiningsdoekjes. (2 voor 80 cent !) Als je het op je huid smeert is het onzichtbaar en vervolgens gaat je huid ene reactie aan met de zelfbruiner waardoor je een natuurlijke kleur krijgt. Het nadeel is alleen dat je niet weet waar je gesmeerd hebt maar het resultaat is echt heel erg mooi
Haha die heb ik ook eens gebruikt. De kleur was idd mooi, maar ik had allemaal strepen omdat ik dus niet overal had gesmeerd, want ja, dat kun je dus niet zien :’).
Haha had ik de eerste keer ook maar hoe vaker je het doet hoe beter het lukt
Wil nooit meer anders, en ook nog heel goedkoop.
Met de gemiddelde zelfbruiner kan je niet eens meer de mist in gaan. Alle zelfbruiners die ik heb geprobeerd bevielen me goed en gaven me niet een oranje kleur, ik denk dat dat vooral van vroeger is. Als je je zelfbruiner toch niet mooi vindt kan je het er altijd nog heel snel vanaf halen met scrub!