Zelfbruiner

Hallo,
Weten jullie misschien een goede en een goedkope zelfbruiner voor de zomer?
Alvast bedant! X

GOOOGLE :hammer:

Action?

Ik heb die van de kruidvat!
Bevalt me prima, maar zorg wel dat je de droge plekken van je huid insmeert met van dat nivea creme of bodylotion (knieën/elleboog) en heeeel goed je handen wassen daaarna! :grinning:

wow groot plaatje.

^ik heb die ook, werkt perfect!

yes ik ook ^^^

en als je best lichte benen hebt, is deze dan nog steeds goed? wordt je er dan niet heel snel oranje van?

ik heb die van Garnier, die werkt bij mij heel goed.
Ik heb echt melkfles benen, en ik wordt niet oranje :slightly_smiling_face:

Hoe duur is die van kruidvat?

hoe duur geen idee… drie eurk ofzo?
en ja ik vind hem heeel fijn voir mijn spier witte benen!

kan je het bijvoorbeeld ook alleen voor je onderbenen gebruiken?

Ik heb ST moriz zelf bruiner! Ben er echt blij mee. Totaal niet oranje achtig! Maar alleen mijn gezicht kan niet tegen deze zelfbruiner wat ik wel jammer vind… maar ik heb altijd al een gevoelig huidje gehad.

Maar zou ik deze zelfbruiner wel kunnen mengen met mijn dagcreme? Of maakt dat niets uit?

up

Kan iemand mij even meer uitleg geven over zelfbruiners? Moet je het blijven smeren of is één keer genoeg? Hoe lang blijft het zitten, is de kleurverspreiding geleidelijk of vlekkerig? etc etc

Het is wel nodig om regelmatig te smeren, want het trekt gewoon weer weg. Hoelang het blijft zitten verschilt per zelfbruiner, dit zal je zelf een beetje uit moeten vinden. Ik heb zelf altijd een vlekkerig resultaat, dus ik doe iets niet goed haha maar het kan gewoon egaal worden, dat hangt van je zelfbruiningskunsten af! (:

Ikzelf heb eentje van L’oreal en als ik deze één keer opsmeer is het over 2 dagen weg.

Dan denk ik dat ik er maar niet aan begin :’) Dan maar bleek haha

Ik kan daar dus echt niet mee omgaan. Ik hou het wel, net zoals hierboven wordt gezegd, op bleek zijn deze zomer…