heee !
Ik vroeg me af, als je zelfbruiner gebruikt of je dan tegelijk ook nog bruin kan worden van de zon?? beetje domme vraag zeker ;$
en welke zelfbruiner werkt goed ? =D
heee !
Ik vroeg me af, als je zelfbruiner gebruikt of je dan tegelijk ook nog bruin kan worden van de zon?? beetje domme vraag zeker ;$
en welke zelfbruiner werkt goed ? =D
Vast wel, ik heb er zelf eentje van Yves Rocher en daar ben ik wel tevreden over. Niet van die bruine vegen enzo.
Ook voor je gezicht of alleen lichaam?
^Allebei. Eentje voor het gezicht en eentje voor het lichaam. Waren echt supergoedkoop want ik had zo’n bon op groupon gekocht.
Oh oke ;p en is het een diep bruin kleurtje of gewoon een lichte gouden gloed zegmaar? En zie je al snel resultaat of moet je het echt opbouwen?
sorry voor al die vragen btw, maar ik ben al een tijdje opzoek naar een goede ;p
Haha geeft niet hoor! Nouja ik heb het een paar weken geleden een tijdje gebruikt (stuk of 5 dagen) en ik werd er gewoon een beetje lichtbruin van, nou moet ik wel zeggen dat ik echt suuuperwit ben. Het bouwt zich wel geleidelijk op, maar na 5 dagen was ik eigenlijk wel klaar met dat insmeren (het moest 3 dagen en dan om de dag) dus ben ik er weer mee gestopt. Toen ging het kleurtje er wel weer een beetje af.
Vanochtend ben ik maar weer begonnen, kijken of ik het dit keer wat langer volhoud, haha. Als je nog meer vragen heb stel maar hoor.
ik heb er een van Dove. dat is gewoon een bodylotion met zelfbruiner dus het is ook nog eens goed voor je lichaam. Ben er echt tevreden over en je word mooi egaal bruin
Gebruik m nu al twee jaar ofzo en word nog steeds mooi bruin van de zon!
^hoe lang blijf je dan ongeveer bruin? en welke van dove heb je dan ?
Ik heb die van Dove ook, die geeft een vage lelijke kleur bij mij. Je ziet ook pas echt na 4x verschil ofzo :")
Die van Dove summerglow heb ik en dan in de donkerste tint, want die andere moet je er 1000 x op smeren voordat je een mooi resultaathebt
Ik denk dat dat wel kan. Bij mij werken ze allemaal niet goed :c
Die van Dove heb ik ook, moet ik wel 4 of 5 dagen gebruiken voordat ik resultaat zie. Het wordt wel echt bruin, maar bij mij was het totaal niet egaal. Allemaal vlekjes.
http://www.cosmopinie.nl/files/products/3386/bronzer.jpeg
12,99 te koop bij kruidvat, etos etc. Na 1x smeren gelijk verschil.