Zelfbruiner

Hoi ,
Ik had dus de blog van Mascha gelezen op beautygloss over zelfbruiner
en ik was zo geschrokken van het resultaat zo mooi :open_mouth:
Ik wil het graag ook eens uitproberen maar zou liever met een goedkopere beginnen.
Dus wat zijn jullie ervaringen , tips , wat vinden jullie goede producten, enz ,… :slightly_smiling_face:

Die van de hema, zweer ik bij :slightly_smiling_face:
Je moet je wel goed voorbereiden, scheren, scrubben, bodylotion
laten intrekken
dan pas opdoen
terug laten intrekken
en klaar :slightly_smiling_face:

En weetje toevallig hoe duur die ongeveer is ?:relieved:

Satine van Kruidvat is ook wel goed. Ik dacht dat het gewone bodylotion was en had het opgedaan, een paar uur later was ik ineens veel bruiner op die plekken! Ik ben dan wel erg wit maar toch…

mijn moeder gebruikt; Dove zelfbruiner bodylotion
ze vindt hem geweldig, ik weet niet, ik heb zoiet nog niet gebruikt.

lieefs

UPJE D:

die van garnier vind ik ook goed

-

Dankjeee , Upjeee

Welke vinden jullie het best? Maakt niet uit hoe duur die is, ik wil deze zomer is investeren in een échte goeie!

Op Beautygloss staat dat die van Estee Lauder heel erg goed is, kijk maar even op dat blog, daar staat een hele uitleg. maar zoals ik al zei: Satine summer skin van het Kruidvat is ook wel goed en die is maar een paar euro…

Ja die satine van de kruidvat heb ik nu ook en vorig jaar heb ik die ook gebruikt, is idd wel goed maar ik wil graag eentje die wat langer blijft zitten en laat maar zeggen een échte zelfbruiner en geen bodylotion! Bedankt voor je tip ik ga even kijken!

Ik heb even gekeken op die site en ik vind dat het heel mooi bij haar is uitgepakt! Hele natuurlijke tint en nergens vlekken, zodra mijn loon binnen is ga ik er naar op zoek.:slightly_smiling_face:

ja ik vind dat die er ook erg goed uitziet maar ik ga hem dit jaar voor het eerst zelfbruiner kopen dus ga ik eerst met een goedkopere starten en kijken hoe die afloopt :stuck_out_tongue:

Garnier summerface vind ik heel fijn!

OK, succes :slightly_smiling_face: Ik vind een witte huid jou in je gezicht trouwens heel mooi staan (zoals op je foto)!

Haha dankjewel. Ik wil het ook niet heeel bruin hoor maar ik krijg altijd alleen maar sproetjes en wil ook graag gewoon een tintje erbij hebben en dan vooral op mn lichaam dus benen enzo.