Zelfbruiner

Ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die verstand hebben van zelfbruiner.
Ik ben van mezelf echt heel wit en ik word niet zo snel bruin.
Nu vroeg ik me af welke ik het beste kan gebruiken??
Enig idee?

L’oreal heeft een fijne spray die een hele zachte nevel geeft, je hoeft hem ook niet uit te smeren. Sublime Bronze heet 'ie geloof ik. :wink:

Yves Rocher heeft ook een supergoede, deze, kan ook prima in je gezicht en je word er echt mooi bruin mee, geen wortelkleur.

Ik gebruik wel eens zo’n bruinende bodylotion van Balea, niet duur en heel fijn, vlekt niet

Dankjewel! Ik zal morgen even kijken.

Oh echt, dit topic wou ik net aanmaken! Ben ook hartstikke blank (lang leve rood haar) en zocht ook tips :slightly_smiling_face:

I feel you, ik heb nu twee dagen echt vier uur in de zon gezeten en ben echt niks opgeschoten. En ik ga liever pas echt in de korte broek naar school als ik ook wat bruiner ben.

Woon je toevallig bij de grens van Duitsland?

Heeft er iemand ervaring met die zelfbruinerdoekjes van het Kruidvat voor het gezicht/hals?

Die vlekken heel erg

Jup

Ik gebruikte die voor mijn benen. In Nederland werken ze bij mij goed, geen vlekken en egaal. Maar vorig jaar heb ik ze gebruikt in een tropisch land… niet doen… je krijgt vlekken als de pest haha!

Ben dus ook nog opzoek naar iets wat niet vlekt en fijn in gebruik is. Ik ben zo wit dat ik bijna licht geef in het donker.

Okee, heel handig haha
Ik heb best veel drugstore zelfbruiners geprobeerd en die van Balea (dm huismerk) werkt bij mij het beste, is 2 a 3 euro, is een grote fles, en ook nog eens hydraterend :slightly_smiling_face:

ik vind de zelfbruinende bodylotion van dove heel fijn, en de zelfbruiner van kruitvat huismerk ook :slightly_smiling_face:

Altijd als ik zelf bruiner gebruik dan gaat het vlekken?

Hoe vaak smeer je het? En na hoevaak zie je dan verschil?

Dit en ik word meestal oranje… :s

ik zie bij allebei al na 1 keer verschil, uhmm het wisselt een beetje hoevaak ik smeer haha, meestal 3 keer per week ofzo

Ik raad ook deze van Yves Rocher aan! Bruint idd natuurlijk en vrij snel. En stinkt niet!

Zou die van Yves Rocher ook voor mij geschikt zijn denken jullie?
Ik ben roodharig en heb echt een hele hele hele heeele lichte huid (echt gewoon albino wit) en echt alles wordt bij mij oranje… :frowning_face:

Die van Dove is echt suuuuupergoed!