Zelfbruiner.

Weet er iemand trucjes om geen strepen enzo te krijgen als je gebruikt maakt van de zelfbruiner. Want ik heb daar altijd last van.

Scrubben.

Er was laatst nog een artikel over.

Lijkt wel alsof er Girlscene een tekort heeft aan topics en jij het probeert te redden. Wtf man.

Ik gebruik het niet sorry

de zelfbruiner van het eigenmerk van kruidvat :]
dagelijks een beetje opsmeren en je word langzaam aan steeds bruiner.

overal evenveel smeren en enit bij bijv je neus meer dan bij je wangen en goed je handen wassen anders krijg je een *henna* effect!

Gewoon in de zon liggen :3
Komende dagen genoeg zon ^^

Ja, maar ik bruin echt superrtraag. :grinning:

ik gebruik af en toe nivea en diie iis heel goed vind ik :grinning:
zoals hiier boven iis gezecht well goed je handen wassen anders krijg je en henna efect…

Eerst goed scrubben. en al heb je daarna nog steeds strepen of vlekken, kun je die weghalen met citroensap op een watje, ookal moet ik zeggen werkt niet súper maar daar haar je dode huidcellen mee weg waar die zelfbruiner opzit.

eerst scrubben, maar niet altijd voor je weer nieuwe aanbrengt. gewoon de eerste keer en daarna denk ik 1 keer in de week ofzo?
en niet te hard want anders scrub je het er weer af.
en dan gewoon een dun laagje aanbrengen en goed verspreiden. als je teveel aanbrengt gaat het weleens ‘druipen’ en dan heb je allemaal van die strepen. en hoe vaak je het aan moet brengen staat op de verpakking. bij mijn zelfbruiner is het in het begin elke dag, en als je het bruin genoeg vind nog maar 2/3 keer per week. :wink: