Zelfbruiner

Wat zijn jullie ervaringen met zelfbruiners? (Garnier, bodysummer??)

Alleen ervaring van jezelf, niet “ik heb gehoord” verhalen.

ik heb t gebruikt, en je ziet wel resultaat, alleen ik had opbegeven moment een bruine veeg op mn been (A).
ik gebruikte een goedkope grote fles van de etos.
enn, je moet je ook echt scrubben, minstens 1x in de week. anders word t echt lelijk,
maar als je t scrubt begin je daarna dus weer overnieuw met t aanbrengen
ik vind t persoonlijk niet echt n aanraderr :wink:

ik gebruik Nivea summer beauty soms :slightly_smiling_face:
ik vind die wel fijn, maar gebruik t niet zo vaak

ik had er een van de dove
was niet egt blij met het resultaat
ik was helemaal oranje :anguished:?
dus k gebruik het niet meer haha

Die van Dove vond ik zelf wel goed :flushed: , maar die van Kruidvat is gewoon slecht …

En 1 ding, ja ik weet het, het staat overal op de verpakking enzo, WAS ALTIJD JE HANDEN NA GEBRUIK (eigen ervaring, het duurt 2 weken voordat het van je handen af is)
En wacht een tijdje nadat je het hebt opgedaan met aankleden, het kan nogal afgeven aan je (witte) kleding…

Heeft er al iemand ervaring met de bronzing spray van essence sun club?

xoxo

Oké, bedankt allemaal.
Heeft ook iemand ervaring met Garnier Bodysummer? :slightly_smiling_face:

Ik heb die van Dove vorig jaar gekocht en gebruikt. En nooit meer daarna… vreselijk! Ik had het eerst op mn benen gesmeerd en er stond eigenlijk dat je 3 dagen lang 1x p.d. het erop moest smeren. Na 2 x insmeren waren mn benen knal oranje! En het was nog duur ook

hahah die van dove heb ik eerst ook gehad ik werd er geel van _o- haha

Ja ik heb Garnier Body Summer al eens gebruikt ja. Grote gele fles? Ik vond het een goeie zelfbruiner hoor, hij was niet gelijk overdreven bruin wanneer je het opsmeerde maar je ziet wel een verschil na de eerste keer smeren. Ook vond ik die geur wel meevallen, dat typische zelfbruinergeurtje heeft ie niet zo erg!! Ook smeert het makkelijk. Wat wil je nog meer! Grote fles, fijne geur en makkelijk uitsmeerbaar! Ik vind het een prima product, hijs bij mij op en ik ga zeker een nieuwe fles halen! Hoop dat dit je helpt!

xx

Ik gebruik heel vaak zelfbruiners, alleen in de zomer dan. Ik hoor heel vaak verhalen van je moet goed schrubben,anders krijg je allemaal vegen ect. Nou ik sccrub haast nooit (hele gevoelige huid) maar ik heb nooit vegen. Ik gebruik er 1 van lóreal (voor mn lichaam) en die vind ik wel heel mooi. Maar ik gebruik ook alleen als ik al wat natuurlijk gebruind bent, in de winter krijg ik veeel eerder vlekken!

Voor mn gezicht gebruik ik Clinique Face Quick Bronze Tinted Self-Tanner die is zo goed & handig, want die is direct bruin als je hem opdoet en dan kan je geen vlekken meer krijgen, omdat je het goed kan uitsmeren. Ook een hele natuurlijke kleur, geen oranje of geel. echt mooi bruin… hij is ook maar 10 euro dus dat valt wel mee.

voor geleidelijke zelfbruining vind ik de grote bruine fles van kruidvat het beste (heb ook al dove, l’oreal gehad maar die van kruidvat zit het meeste in en snelste resultaat + geeft niet af op mn kleren). voor “instant” zelfbruining (dat je volledig resultaat hebt na paar uurtjes) vind ik collistar een heel goed merk. heb ik nog nooooooit strepen mee gehad. laat alleen wel een beetje zo’n vettig laagje achter maar dat vind ik zelf niet storend. x

die heb ik ook en kvind hem zijn geld niet waard… hij is mooi enzo maar bij mij is hij er na 1 dag al af als je sochtends en savonds je gezicht reinigt. en hij is wel iets duurder hoor, ik heb 18 betaald.

Ik heb die Nivea Summer Beauty gebruikt, en achteraf was die ook als beste getest bij de consumentenbond;) Goed uitsmeerbaar, lekker geurtje en je hebt de volgende dag een lichtgetint kleurtje. (ik gebruikte de lichtste versie).

Garnier heb ik nooit geprobeerd, wilde ik wel, maar ik zie geheel van zelfbruiners af;) Ik word niet echt bruin, eerder beige, en dat vind ik wel goed zo:D

Ik heb nivea visage young

Ik heb die van van nivea, summer beauty, voor “normale tot donkere huid”. Hij werkt goed, heb nog nooit vlekken gehad! Het enige nadeel vind ik eraan dat hij wel een btje raar ruikt. Maar dat doen vlgens mij alle zelfbruiners. Ohjah en nadat je het erop gesmeert hebt heeeeeeeel goed je handen wassen, anders krijg je bruinige vlekken op je handen op de plekken waar eelt zit.

Ik heb er verschillende geprobeerd, zowel gel als spray en die werken gewoon niet bij mij, ik smeer ze nochtans wel heel goed uit maar je ziet echt geen verschil.
Nu heb ik gehoord dat die doekjes wel goed werken (merk weet ik niet) iemand daar ervaring mee?

ik ben wel benieuwd, heeft misschien iemand toevallig een foto van voor het gebruik en ná het gebruik??? :couplekiss_man_woman:

ik heb die ook, ik vind hem ook erg goed, hij is ook lekker vloeibaar en je kunt hem dus makkelijk uitsmeren, hij ruikt idd wel raar, en ik smeer het opvoor het slape, dus me hele deken gingen er ook naar ruiken, mar hij is wel fijn!

Dove Sunshine vind ik wel goed. Hij gaat er alleen bij het afdrogen na de douche wel snel af. Dat is minder.
Maar over het algemeen hou ik niet zo van zelfbruiners.