zelfbruiner voor je lichaam,waar vind je n goede en goedkope

Hey,
Het zit dus zo: Ik ben van mezelf helemaal niet bruin maar wil wel graag het hele jaar door een mooi tintje hebben. Heb 1 ding waarvan ik de naam ben vergeten al gebruikt maar dat was geen succes. Weet iemand misschien een zelfbruiner voor je hele lichaam die goed werkt en niet te duur is??

xx

Kijk op Beautygloss, zij heeft het vaak over zelfbruiner.

Action verkoopt nu zelfbruiners voor erg weinig :slightly_smiling_face:. axe & dove dacht ik.
Ik heb er zelf 1 van niveau, waar ik wel tevreden mee ben, maar daarvoor zou je even de reclame’s in de gaten moeten houden in kruidvat/etos foldertjes.

ik heb die van Garnier van de Action, kostte maar iets van een ¤3, is zo n spuitbusje dus geen creme om te smeren.
voor je die op de huid sprayt je huid eerst goed scrubben zodat je dode huidcellen weg zijn. dan dan gwn sprayen :] heel makkelijk in gebruik, kan je makkelijk je eigen rug mee doen en trekt heel snel in de huid. nog nooit vlekken/strepen mee gehad. blijft ongeveer 2 weken zitten, dan scrub je gwn je lichaam weer helemaal zodat alle restjes wegzijn, en spray je weer! is dus op een kwartiertje gefixt

Jaa bij de action heb je veel zelfbruiners en altijd voor een goed prijsje,
laatst had je een pakket met bodylotion en gezichtsbruiner bij elkaar van nivea voor 3 euro. :drooling_face: alleen wel altijd scrubben voordat je gaat smeren!

bij Kassa hebben ze zelfbruiners getest, en de Nivea Body Summer Beauty kwam er al beste uit… en als 2e de satin soft summer skin van de kruidvat…

ik heb die nivea gehad, vond ik ook erg fijn… maar ik vind die van de kruidvat fijner, dat komt doordat deze lekkerder ruikt… en hij is ook goedkoper. ¤ 2,95 geloof ik…

Die van de Hema zijn wel goed.