zelfbruiner voor je gezicht

Ik heb precies hetzelfde probleem haha, ik denk dat ik ook maar weer een gezichtsbruiner ga aanschaffen!
Ik had gewoon gezichtsbruiner van dové en die werkt echt goed!

Ik zou het echt niet doen.
Stel je nu eens voor dat je wakker wordt met een bevlekt wortelhoofd.
omg.

oef afgang haha

Ik heb een HELE GOEDE!
van clarins paris! rond de 25 euro volgens mij en als je interesse hebt moet ej het even zegen dan zoek ik het doosje op en typ ik de naam letterlijk voor je over:P

hmm 25 euro is wel duur, daar heb ik het niet voor over ;p

mij lijkt opzich die van L’Oréal de tweede de beste… wat vinden jullie?

haha ik had eerst dikke vlekken in mn nek dus ik zou het gewoon niet doen :’) of foundation ofzo en anders maar een wit hoofd …
bij mij ist juist altijd het tegenovergestelde haha, zo’n negerhoofd met wit lijf

oow dankje! werkte hij ook snel? (A)

na 5-7 dagen heb je een mooi kleurtje… ik gebruikte hem 1 x per dag, maar als je het 2 x per dag gebruikt gaat het denk ik wel sneller… je hebt er ook een nachtcreme van, die heb ik zelf niet gehad, maar op de verpakking die ik in de winkel heb gelezen stond dat het effect wordt versterkt ofzo… weet niet helemaal precies meer… en hij is een stuk goedkoper dan die van loreal… volgens mij heeft etos volgende week een aanbieding alle eigenmerk producten met 40 % korting… dus dat scheeld ook weer wat…

dankjeeee! (L)

. Loreal Paris - Dermo Expertise Nutribronze Visage Spf 15 ; Deze zelfbruinende gezichtsverzorging geeft je geleidelijk een natuurlijke gebruinde, stralende teint. Verzorg je huid dagelijks en straal met een zonovergoten gezicht. De zelfbruining beschermt tegen UV stralen en voorkomt huidveroudering en pigmentvlekken als gevolg van de zon. Daarnaast is de zelfbruining voorzien van SPF 15.

Is heel goed. Heb ook die voor je lichaam na 5dage zie je echt verschil