zelfbruiner voor je gezicht

hee meiden,
ik heb een hele dringende vraag omdat ik heel snel antwoord nodig heb!!
ik zoek een goeie zelfbruiner voor je gezicht waarbij je het liefste zo snel mogelijk resultaat bij ziet. want ik heb het ‘‘geluk’’ dat m’n lichaam wel bruin wordt, maar m’n gezicht wit blijft… -.-’’
ik kon ook niks vinden met de zoekfunctie…
hopelijk weten jullie iets!!
xxx

Heb precies hetzelfde probleem
Heb geen idee dus up voor jou

Yey I’ve got the same problem. Maar bij mij valt 't niet zo supererg op. Ik las een goed artikel op beautygloss, volgens mij was hij van chanel (dus wel prijzig) maar Mascha had binnen 3 uur resultaat. Wacht ik zoek 'm zo even voor je op

http://www.beautygloss.nl…tralian-gold-zelfbruiner/ , hij is dus van australian gold, sorry die chanel was van misslipgloss.nl

ik heb bij de zeeman voor 4 euro zo’n setje gekocht van garnier ambru solair,
een scrub, en een zelfbruiner.
ik gebruik deze voor mijn gezicht,
omdat ik het fijn vind dat je van te voren die bijbehorende scrub kan gebruiken.
vind dattie wel snel resultaat geeft!

hmm die ene van mascha is wel duur idd :stuck_out_tongue:
ik moet het toch maar even houden bij kruidvat of etos enzo xD haha

en zo’n spray van gagnier? die is wel voor je lichaam, maar mascha gebruikt hem voor haar gezicht… ?

uppp

Je mag geen zelfbruiner die voor je lichaam bedoeld is voor je gelaat gebruiken!
Die voor je lichaam glimt te hard en zorgt voor een onnatuurlijk effect. Ik zou gewoon een kijken bij etos/kruidvat.

ik heb er een paar gevonden die me wel goed leken MET beschrijving erbij. welke lijkt jullie de beste? :

1. Loreal Paris - Dermo Expertise Nutribronze Visage Spf 15 ; Deze zelfbruinende gezichtsverzorging geeft je geleidelijk een natuurlijke gebruinde, stralende teint. Verzorg je huid dagelijks en straal met een zonovergoten gezicht. De zelfbruining beschermt tegen UV stralen en voorkomt huidveroudering en pigmentvlekken als gevolg van de zon. Daarnaast is de zelfbruining voorzien van SPF 15.

2. Loreal Paris - Dermo Expertise Sublime Bronze Face ; Deze zelfbruinende lotion voor het gezicht laat de huid direct stralen en geeft een goudbruine teint. Voortaan hoef je niet meer uren te wachten voordat het effect zichtbaar is op de huid. De zelfbruining zorgt voor een gebruinde, gehydrateerde, en stralende huid.

3. Garnier - Skin Naturals Face Summer Lichte Huid ; Deze hydraterende gezichtsverzorging voor de lichte huid zorgt voor een prachtige zomersse teint het hele jaar door. De verzorging hydrateert de huid gedurende twaalf uur en geeft de huid een natuurlijke teint.

mij lijkt de 2e het beste… wat vinden jullie?

Niet die van etos huismerk. Als hij in aanraking komt met chloor loopt hij in oranje strepen van je gezicht af.

(En dat wil je niet).

Als je een goede hebt gevonden, stop dan niet precies op de lijn waar je haar begint, maar nog iets verder smeren. als je doucht gaat het er toch van af. Want ik zag een meisje die dr haar in een paardenstaart had die ook zelfbruiner had gebruikt. Zag er goed uit, totdat ik zag dat het ineens ‘stopte’ bij dr haarlijn. En dat is dus ontzettend lelijk.

haha okee dankje voor de tip!

upp (A)

ik zou het niet doen straks heb je nog een oranje gezicht dat wil je zeker niet hebben,

iedereen zegt dat dat wel meevalt… toch? :stuck_out_tongue:

met die van de hema heb ik altijd vlekken, maar zal wel aan mij liggen :stuck_out_tongue:

Ik vind die gezicht dingen altijd beetje link, want dan zit je dus nog met je oren en je nek.
En mijn gezicht duurt ook langer, maar dat heeft denk ik wel iedereen.
Een tip is van de te voren scrubben en alles. En dus niet na het zonnen.
Zo scrub je eerst de doden huidcellen weg. En niet nadat je in de zon hebt gezeten

daarom eentje met snel resultaat (: maar niemand heeft dus ervaring met zo’n zelfbruiner?

die 2e schijnt niet zo heel goed te zijn… zie hier een rieview…

http://www.misslipgloss.nl/loreal-sublime-bronze-face/

zelf goede ervaring met de etos zelfbruinende gezichtscreme… die heb je in dagcreme en nachtcreme… ik had alleen de dag… werkte best wel goed…