Zelfbruiner + scheren = vlekken?

Aangezien ik zelf heel erg bleek ben en vind dat dit niet zo goed bij mij past, ben ik altijd wel bezig met zelfbruiners.
Sinds kort heb ik eindelijk een erg goede (lees: dure) gevonden die me een natuurlijk kleurtje geeft zonder vlekken.
Tot nu natuurlijk: ik heb vandaag mijn benen geschoren en dat heeft mijn huid op die plaatsen als het ware ‘gescrubd’ waardoor bepaalde plekken hierdoor witter waren als andere. Ik dacht dat ik dan maar best gewoon heel mijn been kon scrubben, maar sommige plaatsen worden minder goed gescrubd dan andere waardoor ik nu dus met vlekken zit (hiervoor had ik nochtans een erg mooi kleurtje).
Ik zou eigenlijk zaterdag met mooie, bruine benen terug willen zitten… Dus heeft iemand enkele tips zodat de vlekken verdwijnen en zodat ik dan op een mooie egale basis opnieuw zelfbruiner kan smeren?

Ik zou je benen even goed scrubben en dan na het scheren zelfbruiner op doen.

Ja, inderdaad nog een keer heeel goed scrubben en dan nog een laag erover heen. Dat zal denk ik al een heel stuk schelen.

ik heb gisteravond ook de kruidvat selftan doekjes gebruikt op mn benen alleen heb echt niet normaal strepen en somminge plekken heeft het helemaal niet gepakt. heb wel met 1 doekje 2 benen gedaan dus denk dat het doekje te weinig product bevatte. en het is oranje!

Waarom gebruiken jullie zelfbruiner i.p.v. de zonnebank? Buiten het feit om dat het slecht voor je is. Als ik namelijk zelfbruiner op smeer lijk ik net een oempa loempa haha. En dan nog niet eens te beginnen over hoe viezig mijn handen er uit zien.

Je moet beter lezen. :wink:

Ik denk dat het feit dat het slecht voor je is reden genoeg is om niet onder zonnebank te gaan.
Je moet ook niet teveel zelfbruiner smeren en je handen wassen na het smeren. Maar dat kan natuurlijk voor iedereen anders werken.

Ik probeerde altijd mijn handen mee te pakken maar ze werden gewoon oranje welk merk ik ook gebruikte of het zag er heel viezig uit. :stuck_out_tongue: En als ik mijn handen niet mee pakte leek het wel alsof ik een trui aan had zo’n scheiding tussen het bruine en mijn handen.

Jij verdraait wat ik zeg of je leest het niet goed.

Ik had het over de zonnebank, hoop dat je dat nu snapt. :wink:

Blijkbaar wel, als je zo door gaat over het feit dat zelfbruiner dus écht niet slecht voor je is.

Maar goed, OT laten we het gezellig houden. :wink:

Ze zegt toch ook helemaal niet dat zelfbruiners slecht zijn? Ze zegt dat zonnebank slecht is (en dat is ondertussen ook al bewezen van niet, zolang je niet overdrijft), en dat ze oranje handen van zelfbruiner krijgt. Inderdaad even beter lezen!

Ontopic: ik scheer gewoon altijd voor ik zelfbruiner aanbreng, riskeer het anders niet zo goed

Ik heb trouwens wel een goede ervaring met de tan doekjes van het kruidvat, ze zijn ook budget €0,50 per doekje of per twee zelfs dacht ik. Handig voor je gezicht. :slightly_smiling_face:

Jeetje hoe oud ben jij, zit je net in je puber fase?

Bitch please, rot op. :wink:

Die ben ik al lang ontgroeit, vind het vreemd dat jij door blijft gaan op iets wat jij zelf verkeerd hebt begrepen/gelezen. :wink:

Laten we er nu over ophouden, aangezien het topic gaat over zelfbruiner en niet bestemd is voor discussies.

Hey, kappen weer he, het ging over zelfbruiner…

OT: Ik zou inderdaad goed scrubben en scheren en daarna zelfbruiner erop doen.

ik ga gewoon lekker onder de zonnebank, heb ik dat gezeur met strepen ook niet meer! Ik zou gewoon een keertje extra scrubben en scheren en dan pas zelfbruiner gebruiken, komt wel goed!

Succes!