Zelfbruiner, puisten?

Ik ben van plan een zelfbruiner te gaan gebruiken, maar ik heb een beetje puisten op het gezicht / mijn rug, worden deze erger na het gebruik van een zelbruiner?

alvast bedankt !

Geen idee, up

Volgens mij hangt dat af van hoe gevoelig je huid is…

bij mij helpt het zelfs tegen puisten=)! maar denk dat het ligt aan je huidtype.

Oooh, okee!
dankjewel! ik denk dat ik het gewoon moet proberen, in verband met de verschillende reacties enzo,
xx

Ik kreeg er dus wel heel veel puisten van omdat het mijn poriën afsloot, maar ieder zijn huid reageert anders. Uitproberen, zou ik zeggen (:

Het helpt er tegen! Ik gebruik af en toe de zelfbruiner van de kruidvat, wat echt een aanrader is! En je puistjes drogen. Er denk ik van uit want ze worden er minder van in ieder geval

Ik heb zo’n zelfbruinende spray van Yves Rocher. Bij mij werden mijn puisten er niet erger van, maar ook niet minder erg. Het irriteerde wel een klein beetje, maar dat komt omdat er veel alcohol in zit (dat ruik je ook). Met zo’n zelfbruinende crème/lotion heb ik geen idee, hoewel me dat niet goed lijkt voor puistjes. Crèmes en lotions zijn meestal vettig waardoor je meer puistjes krijgt. Ik zou uitkijken naar een goede zelfbruiner, die niet vettig is / speciaal voor de vettige huid. Of anders ook die spray van de Yves Rocher kopen (: (of iets gelijkaardigs)