zelfbruiner probleempje

Vanavond heb ik een feest, en daarom dacht ik gisteravond, laat ik wat zelfbruiner op doen, nou gescrubt, ingesmeerdm enzo, en ging slapen… Wordt ik nu wakker, blijk ik het niet goed uitgesmeerd te hebben, en nu zit ik onder oranje vlekken/strepen, hoe krijg ik dit weg? :’)

Make-up remover proberen?

Volgens mij is het niet zo makkelijk om weg te krijgen. Probeer anders eerst wat make-up remover, of ga anders even onder de douche je gezicht met washandje ‘scrubben’ [niet té hard, anders krijg je een rood gezicht :stuck_out_tongue:]

Succes :open_mouth:

niet,denk ik x] ook niet zo slim om het net voor een feestje te doen,als het dus fout gaat heb je een probleem. je kunt het beter eerst uitproberen… daarom gebruik ik nooit zelfbruiner : D

Make-up remover werkt niet, je kan het beste ff nog een keer gaan scrubben en verder valt er niks aan te doen, volgens mij.

Citroenscrub/maskertje/sap op je gezicht, dat spul bleekt. En anders extreem veel scrubben.

bij mij helpt ontsmettingsalcohol wel een beetje. je krijgt het er daar niet helemaal mee weg maar je kan de vlekken toch al flink vervagen normaal gezien.

Scrubben!
Ik had het een keer op mn hand, maar dat is er af gegaan met chloor. Maar dat is geen oplossing voor je gezicht. Lijkt me pijnlijk xD

haha, ik heb veel gescurbt, chloor, alcohol, citroensap, name it. Niks geholpen… alleen wat lichter, gelukkig is mijn gezicht wel egaal, armen niet, hopen dat het donker is daar vanavond!
Thanks anyways (: