Zelfbruiner over gezicht gesmeerd..

Hoi,
Ik had gister in de winkel een zelfbruiner uitgeprobeerd voor op je lichaam, omdat mijn gezicht iets donkerder is dan de rest van mijn lichaam. Dus ik zei van, ‘Ik wil wel dat het precies matcht met mijn huidskleur, anders moet ik weer een foundation vinden…’ En toen zei die vrouw van: Ja, ik smeer het wel iets op je gezicht, kijk het matcht.’’ Alleen er zitten dus allemaal bruine vlekken over mijn gezicht verspreid sinds vanochtend. Kan het kwaad?
En nu wil ik het er weer afhalen, maar waar haal je het mee af?
Ik heb de Nutri Bronze Body gebruikt…

Hahaha ooooo ja dat is lekker stom van die vrouw! Gewoon goed scrubben en wassen, dan zal het met ong. 3 dagen helema weg zijn.

Okee bedankt :slightly_smiling_face: ik heb net al gewast maar het is nog steeds niet weg…

Lekker slim van die vrouw, als verkoper had ze toch moeten weten dat dat zou gebeuren…
Goed scrubben, en als je nog steeds wat vlekken ziet zou ik er wat foundation overheen doen zodat het minder opvalt. Het slijt er vanzelf af

ik had een keer door zelfbruiner ook allemaal vlekken en heb t allemaal gelijk kunnen weghalen met nagellakremover, klinkt heel raar maar het werkte echt goed

NIET DOEN! veel te agressief en uitdrogend!

Ik dacht dat ik ooit eens iets had gelezen over het wegkrijgen van zelfbruiner met citroen. Maar ik heb geen idee of het ook echt werkt.

Naja, niemand gaat er dood van om dat één keer te gebruiken op een vlekje hoor. Gewoon goed afspoelen en crème erop achteraf.

Het antwoord op alle wanhoopvragen is nagellakremover :stuck_out_tongue: Mocht je ooit je vingers aan elkaar plakken met secondelijm, je weet het… (uit ervaring!)

Had dat ook wel eens gehoord, heb het ook wel eens getest, maar hielp bij mij voor geen meter.
Nagellakremover zou ik mee oppassen, is erg aggressief, niet echt fijn voor je huid

Nou ik heb liever een paar dagen een uitgedroogde huid dan oranje vlekken ^

Nagellak remover op je gezicht? Hmm… denk het niet :stuck_out_tongue:
Het slijt er inmiddels al wel af (gelukkig) :bowing_man:

Jezus wat een lomp wijf. Natuurlijk matcht het bij aanbrengen, de kleur moet namelijk nog inwerken :’)
Anyway, gezicht scrubben en rijkelijk voedende creme aanbrengen is het enige watje kan doen. Op deze manier versnel je het vernieuwend proces van de huid en zal de dode huid met zelfbruiner sneller verdwijnen :slightly_smiling_face:
Is het verder trouwens een goede zelfbruiner? Krijg door de zon weer zin om bruiner te worden haha

Gewoon goed wassen, scrubben en niet teveel andere dingen er op smeren , dat kan gevaarlijk zijn

nagellak remover is inderdaad niet heel erg slim, je hebt geluk dat het is goed gegaan. Als je pech had, was je hele huid kapot gegaan!