zelfbruiner/bronzer?

Heeft iemand tips voor een zelfbruiner/bronzer?
Heb al verschillende producten geprobeerd, maar elke keer weer krijg je zo’n lelijke oranje gloed…

Yves Saint Laurent

Daarnaar ben ik dus ook op zoek. Sorry, maar ik kan je dus niet helpen…

Ik heb een keer zelfbruin doekjes gebruikt… Het nadeel daarvan is dat als je perongeluk een stukje overslaat, dat je dan een witte vlek hebt… Dat had ik dus *-*
Ik heb ook een keer zo’n crème van dove gebruikt op mijn benen… Ik kreeg allemaal bruine vlekken op mijn benen, dus ik heb keihard zitten schrobben om het eraf te krijgen…

Geen zelfbruiners meer voor mij…

Ik heb een bronzer van Dior, en een van catrice. En als ik ze meng krijg ik het perfecte resultaat, niks oranje.

ik ga dit even meelezen, ik wil er zelf ook eentje

haha ik krijg er soms echt grote oranje vlekken van, dan vind ik mezelf een koe. maar op gezicht/schouders/hals/buik nooit last van. alleen benen en rug, dus je kan het best doen voor een fris kleurtje in je gezicht enzo, dat zal wel goed gaan. maar het is moeilijk om het ook perfect te krijgen overal. ik heb een spuitbus van loreal. (vroeger deed ik 2x per week sprayen, en toen was wel egaal, maar ook oranje!)
en soms helpt het om het nog wél uit te smeren, ook al staat op de fles van niet!

Ik heb er ooit een gekocht van l’oréal Paris, weet iemand of die goed werkt? ik wil namelijk het liefst geen risico lopen natuurlijk.