Zelfbruinende bodylotion

hi,

Gebruikt hier iemand ook zelfbruinende bodylotion, welk merk? Wat is het resultaat? En wat is af te raden?

Er zijn hier al meerdere (oude) topics van, maar uppen heeft niet veel zin en er zijn veel nieuwen bij gekomen denk ik…

Bij voorbaat dank!

Ik gebruikte vorige zomer die van de Hema, was wel tevreden over het resultaat. Verwacht niet dat je meteen bruin wordt, maar het wit is eraf zeg maar. Je moet het wel goed uitsmeren, want anders krijg je streken of vlekken. O, en na het insmeren je handen wassen!
Veel succes!

dank je wel!

Ik gebruik die van Kruidvat, notenolie ofzo, werkt perfect! (Doe het alleen voor mijn benen)

Ik gebruik die van Kruidvat, notenolie ofzo, werkt perfect! (Doe het alleen voor mijn benen)

Ik gebruik met regelmaat Dove Sunshine body lotion. Neem altijd de donkerste variant, ook al ben je zo bleek als mij. Ruikt naar zoete mandarijntjes, hydrateert goed en het belangrijkste - een egale kleur die er echt natuurlijk uit ziet, geen oranje-bruin maar gewoon natuurlijk ‘sunkissed’. Ik gebruik hem drie dagen na elkaar en dan werk ik om de drie dagen even bij

laat maar ^^

Ik breng hem bij voorkeur 's avonds na het douchen aan. Na één nachtje slapen zie je al resultaat, dan ben je ongeveer één tint donkerder. Dat dus ik dus meestal in de winter, maar vanaf het lente wordt vind ik het dus wel fijner om een beetje donkerder te gaan. Je bouwt hem dus op tot je de kleur hebt die jij mooi vindt, dan onderhoud je je kleur door eens in de drie dagen te smeren.

nog meer ervaringen?

Ik breng hem bij voorkeur 's avonds na het douchen aan. Na één nachtje slapen zie je al resultaat, dan ben je ongeveer één tint donkerder. Dat dus ik dus meestal in de winter, maar vanaf het lente wordt vind ik het dus wel fijner om een beetje donkerder te gaan. Je bouwt hem dus op tot je de kleur hebt die jij mooi vindt, dan onderhoud je je kleur door eens in de drie dagen te smeren.

Duppelpost! Het forum flipt bij mij een beetje …

overal op dit forum helaas … :frowning_face:

upje :wink:

nog meer?

Ik heb van Dove! Die is ook wel fijn :slightly_smiling_face: