Hallo allemaal!
Ik vroeg me af of iemand hier tips voor heeft of ervaringen weet? Want ik wil graag mijn haar donkerblond verven (mijn eigen kleur is middenbruin).
Ik was hiervoor bij een aantal kappers langs geweest maar die wilden het niet doen want dan moesten ze het ontkleuren en zou ik geen haar overhouden volgens hun. 1 kapper wilde het wel doen, maar rekende 80-100 euro, ook omdat mijn haar best lang is. Dat vond ik echt te duur. Toen heb ik me door een andere kapper laten ompraten om donkerblonde highlights te zetten… het resultaat vond ik echt afschuwelijk! Uit wanhoop had ik toen zelf donkerblonde verf gekocht en erover heen geverfd. Mijn highlights werden toen iets donkerder waardoor ze minder opvallen in de rest van mijn haar. Maar een kapper wordt het dus ff niet meer voor mij!
Omdat ik toch nog steeds graag donkerblond haar wil, wil ik het proberen zelf te doen. Weten jullie hoe ik dat kan doen? Hoe gaat dat met ontkleuren e.d. en welke verf kan ik het beste kopen? (Liefst niet al te duur, maar als het maar wel mooi is!)