Zelf t-shirts maken!

Ik wil graag zelf t-shirts BEDRUKKEN.
Ik heb er niet heel veel tijd voor maar in weekends kan ik er wel wat tijd aan besteden.
Ik moet alleen nog wat strijkpapier kopen.
Nu is mijn vraag; hebben jullie nog leuke ideeen voor; plaatjes, teksten, versiering, etc.??

hehe ik heb gister een fake chanelshirt gemaakt, wacht ik upload hem even

http://i45.tinypic.com/24zgitj.jpg

Heb het gewoon met een zwarte watervaste stift gedaan op een oud shirtje dat ik had!

Ooja dat zag ik laatst ook ergens! Wel een leuk idee! Misschien ga ik er nog wat mee doen, dankje!

Heb ik laatst ook gedaan, met idd zo’n stukje niet ingevuld (:

Oh als tip trouwens: misschien kun je logo’s van bands uitprinten en dan op van dat papier printen waarmee je het op een shirt kan strijken!

die is echt heel erg leuk. ik heb er ook een gemaakt, te lui om te posten :]

Ja van bands en merken is inderdaad erg leuk!

Vergeet dan niet te spiegelen btw, dat vergeet je nogal makkelijk :stuck_out_tongue:. Anders komt het plaatje & dus de tekst er verkeerd om op.

Goed dat je het zegt! Dat zou echt weer een domme actie van mij zijn om te vergeten…
Maar hoe spiegel je dat? Moet je dat alvast op de computer doen of …

oke, ff vraagje want k kan het nu ff nergens vinden.
je moet het logo, or whatever, dus op strijkpapier uitprinten? ja toch :astonished:

Gewoon de gebruiksaanwijzing lezen :] Staat alles stap voor stap op uitgelegd.

Zelf t-shirts maken? Je bedoeld ‘zelf een afbeelding op een t-shirt doen’

(jaja even mierenneuken)

HAHA idd xD
Ehm. doe iets erop wat je leuk vindt.

Nee, ik wil toch ook met teksten, etc. niet alleen plaatjes :wink:

Ja alleen niet vergeten te spiegelen voordat je het uitprint… als je dat niet doet komt het dus gespiegeld op je shirt… dat zou zonde zijn :slightly_smiling_face:

FF een vraag van mij! Ik heb dus strijkpapier van de hema. Kan je ook in kleur overstrijken? Want ik heb een supermooi schilderij wat ik wel op mijn T-shirt wil :0

Nvm, ik lees net dat dat idd kan :3

Ga ik vanmiddag experimenteren

is bij mij wel gelukt, alleen ik had een strak topje, en toen trok ik die aan, en toen is het gaan scheuren omdat die stof dan uitrekt
dat was erg jammer…

Hmm ik heb hier ooit een forum gezien met originele teksten enz. voor op een t-shirt. Je had echt hele leuke creaties <3

Owh! Goed dat je het zegt! Gelukkig heb ik wel wijde T-shirts gekocht. Eerst maar het hele T-shirt strijken en dan pas dat plaatje erop :0
Ben benieuwd!