Zelf spullen maken???

Haai iemand die dit leest :wink:,
heeft iemand leuke ideeen om zelf spulletjes te maken bijv. iets naaien of zo of knutselen het liefst iets waar je iets aan hebt en niet te kinderachtig

Alvast bedankt,
xxx

Breien :slightly_smiling_face:
wou ik daarmee deze zomer beginnen maar heb altijd iets anders te doenn ^.^

jurkjes naaien? een muts breien/haken?

Sieraden maken.
Zelf maak ik vaak armbanden. Je moet gewoon ergens elastiek en kralen kopen, bijvoorbeeld bij de xenos, en dan kan je aan de slag. Het is leuk om te doen, en je houdt er mooie, originele armbanden aan over.

Bedankt voor de leuke ideeen ik ga ze zeker allemaal uitproberen :slightly_smiling_face:

Op www.cutoutandkeep.com heb je hele leuke ideeen met how to-s erbij. Ik denk dat je daar zeker wel leuke ideeen kunt opdoen!

Wat superleuk is om te doen is 3d-kaarten maken. Supersimpel, leuk tijdverdrijf en mensen zijn altijd blij om er 1tje te krijgen! :grin: Zomaar voor vriendinnen ofzo. Worden mijn vriendinnen altijd heel vrolijk van! :wink:

op psimadethis.com staan ook wel leuke dingen (:

thx voor de handige site’s ik heb echt leuke dingen gevonden :slightly_smiling_face:

Please heeft iemand nog iets inplaats van alleen te kijken mag iemand ook nog wel wat neer zetten hoor :stuck_out_tongue:
iets met fimo lijkt me ook wel leuk iemand nog ideeen over dat???

In dit subforum staan twee fimo topics. Één officiele en de andere met allemaal youtube creaties/tutorials. Misschien moet je daar even kijken?

Ja thx :stuck_out_tongue:

gekeken en ga nu fimo kopen :slightly_smiling_face:

Winkel waar ik fimo wou halen is dicht tot de 15de :frowning_face:

Iemand nog andere ideen?

Nobody???

Of zo’n lange slinger, alleen dan naar beneden. Dat zie je heel vaak in van die snuisterijwinkeltjes waar ze van alles zelf maken.

Zijn er niet genoeg Crea bea-topics die je door kan spitten?

Ik denk dat als je een beetje rondkijkt in de Crea Bea topiclijst, je genoeg tegenkomt! :slightly_smiling_face: