zelf soort uiterlijk

Ik me realiseer dat die jongens die ik knap vind/ voormalige vriendjes allemaal ongeveer hetzelfde uiterlijk hebben en dat ik eigenlijk wel heel erg fijn vind:huglove:

Hebbben jullie dit ook?

Ik val op getinte jongens, dus eigenlijk altijd zwart haar. Voor de rest verschillen ze wel in uiterlijk :slightly_smiling_face:

Nee, absoluut niet. Ik weet ook niet waarom eigenlijk, het zij zo.

mijne verschillen allemaal eigenlijk wel in uiterlijk, maar ik val wel altijd op de jongens van nederlandse afkomst ;p

krulletjes! de rest maakt niet zoveel uit, als hij maar krulletjes heeft!

Ze zijn echt allemaal anders, mijn exen.

Ik val niet op een specifiek soort jongen geloof ik. Tenminste als ik al mijn crushes naast elkaar zet lijken ze niet overdreven veel op elkaar.

Mijn vriendjes (dat zijn er niet veel want ik heb nu een soort van 4,5 jaar een ‘‘relatie’’) hebben allemaal donker haar gehad.

Als ik kijk naar wat ik aantrekkelijke jongens vind en waar ik op val kan ik de conclusie trekken: Ik val op jongens met donker haar.
Voor de rest verschillen ze allemaal heel erg.

haha ik heb precies hetzelfde :’)
alle jongens die ik leuk vind/vond lijken zo erg op mijn vriend :’) → donker bruin/zwart haar en zo’n smal lief gezichtje :’)
maar er is 1 jongen die is gewoon leuk, die blijf je altijd leuk vinden en die ziet er heel anders uit :’)

nee niet echt.
de ene was een koelie en nu een lieve nederlander dusja die lijken niet erg op elkaar

Bij mij is geen peil op te trekken qua uiterlijk.
Ik heb niet een ‘standaard’ schoonheidsbeeld waar ik op val.