Zelf sieraden maken (:

Ik heb spulletjes gekocht voor zelf sieraden te maken, die trouwens nog niet binnen zijn, maar wie doet dit ook en wil wat plaatjes showen, webshop neerzetten enz…
En wie heeft leuke ideetjes, vragen of iets anders te zeggen?
Weet jij ook een site? Reageer effe (:

Een lijstje met leuke sites waar je spulletjes kan kopen:

Al gemaakte sieraden:

En nu niet zeggen: zoek optie, want al die foto’s uit de middeleeuwen doen het niet bij mij.

Mijn moeder deed het wel, maar ik heb geen foto’s, sorry! Zelf ook geen ervaring, behalve met kralen rijgen dan, haha. Succes nog!

Haha, ja idd, op de bazenschool ;d

Hooooooo, basisschool :cold_sweat:

Upje

wat voor sieraden ga je maken? ik zit er ook naar te zoeken de laatste tijd, en ik ga morgen ff naar hobbywinkel om wat te kopen denk :slightly_smiling_face:

www.wirwarkralen.nl
www.beadies.nl
www.artasje.eu

Kan je kijken voor veeeel spullen
artasje heeft denk ik het meest.

xxxxx

Oh, trouwens, ik wil bedelarmbandjes (van leer) en van die hangers aan lange kettingen gaan maken. Voor derest heb ik nog niet zo veel inspiratie gehad ;d

die lijken mij ook echt superleuk om te maken :slightly_smiling_face:
verder weet ik het ook nog niet echt. Heb wel mij Do It Yourself gekeken op deze site, staan opzich ook wel leuke dingen tussen ;p

Aah, oke, bij google is het niet echt veel, dan krijg je alleen maar webshops…
Maarja, ik hoop dat iemand nog inspiratie foto’s heeft ;d

^^

Jaa, het is toch leuk om te laten zien (:

Upupup!

voorderest niemand?

sites toegevoegd (:

weer 1 toegevoegd.

Voor inspiratie kan je op flickr en op etsy zoeken.

Oke (:

handige sites!
Heb zelf wat oorbellen gemaakt en kettingen, maar puur voor de leuk en dus niet om zelf te dragen :stuck_out_tongue: Heb zelf ook heel veel kralen en spul, allemaal wel al ouder.

Ik ga ff die sites verder bekijken! :stuck_out_tongue:

Oke haha, dankje, ja ik heb zelf ook wat bij wirwar en artasjeu besteld, artasjeu is in 1 dag al binnen en die andere wat langer, maar ik had denk ik een beetje te laat besteld ;d
Echt superleuk zijn ze maar het worden zo snel zo veel eurotjes want je blijf maar klikken, haha (:

Ja idd, staan hele leuke dingen tussen allemaal!
Ik ben zelf ook aan veel kralen gekomen van sieraden van anderen, die kapot waren of die ze toch weg wouden doen. Is dan echt heel leuk om die weer op een hele andere manier te combineren =D

Veel succces trouwens! :wink: