Zelf samenstellen van Hema agenda

Hoi, hoi!

Als eerst wil ik even melden dat ik al heb gekeken op Google of een soort gelijk topic al bestond, maar dat was dus niet het geval. Alvast sorry als ik ergens toch overheen heb gekeken.

Goed, back to the point. Ik wil heel graag zelf een eigen agenda samenstellen via Hema. Je kan dan allerlei foto’s invoegen en zij drukken het dan voor je af en sturen het op naar je adres. Nu vroeg ik me af of de kwaliteit van de foto’s ook goed blijft als het wordt afgedrukt. Niet dat je opeens pixels of andere foutjes ziet als je de agenda onder ogen krijgt :’)). Mijn vraag was dus of iemand ervaring heeft met het samenvoegen van een Hema agenda en hoe de agenda er ongeveer uit komt te zien.

Alvast heel erg bedankt!

Geef die site eens! :’) Lijkt me leuk!

Ik ga je even een note sturen, momentje c:

Upje ^^

Sorry heb er geen ervaring mee dus kan je ook niet helpen, al denk ik dat dat allemaal wel goed moet gaan hoor? Nou ja zie maar als een upje. :slightly_smiling_face:

Jaa ! Ik wil ook graag die agenda, ik ga er allemaal foto’s in doen van afgelopen schooljaar. Omdat ik aankomend jaar naar de 1e ga, wil ik allemaal foto’s van m’n oude klas. =) Maar ik ga hem binnenkort bestellen, heb ook al een aantal foto’s erin gezet om te kijken hoe het eruit ziet. Maar soms geeft 'ie aan dat de foto te klein is en dat het niet zo mooi ofso eruit gaat zien ?? Kan iemand me daar informatie over geven ?? En xPennyLane, kan je me ook gelijk die note sturen ?? Wil ik graag eventjes zien =)

x

@ Malicious - Ik hoop het, haha. Ik heb er totaal geen ervaring mee. Ik ga hem zo denk ik maar in elkaar zetten.

@ Boven me - Komt goed!

Vorig jaar kende ik iemand die er een via Hema had gemaakt en het zag er netjes uit. :’)

Kan je mij ook even die site geven/noten ? (:

^ Ah, dat ziet er wel mooi uit! Ik weet alleen niet of mijn foto’s te breed zijn, zou dat uitmaken? Ik wil namelijk niet dat de halve foto wegvalt. In elk geval bedankt, hier heb ik inderdaad wat aan! <:

Je kunt ook in en uit zoomen. De kruidvat is trouwens handiger. haha.

Ik heb zelf geen ervaring met de agenda’s maar wel met de fotoboeken en volgens mij komt dat op hetzelfde neer ! Als het goed is, gaat het via een programmatje. Je kan dan je foto’s invoegen en zelf bepalen waar ze komen :slightly_smiling_face: Dus ook de grote, plek ect. Hij geeft trouwens ook aan als een foto qua resolutie niet goed genoeg is ! Dan komt er een rood uitroepteken in beeld, dat betekent dus dat je de pixels gaat zien. Ik zou het gewoon proberen en dan kijken of het je bevalt !