Heeeeeee
Dit word vast een debiel topic maar wil eigenlijk wel even een paar meningen horen.
Ik zat zo te denken om zelf piercings te laten zetten, niet percee piercings maar gewoon een piercing.
En dan met name in me oor… Het liefst wil ik een helix piercing (die bovenin je oor door je kraakbeen) maar ik ben toch wat bang voor dat kraakbeen.
Ik wil het wel heeel graag proberen, natuurlijk heel schoon voor minder kans op ontstekingen enzo!
En dan nog 1, ik wil ook graag een 3e gaatje (in me oorlel gewoon), daar voel ik me beter bij als ik daar doorheen zou prikken, maar ik weet niet of ik 3 gaatjes meteen nou wel zo mooi vind! Wat vinden jullie?
De reden om het zelf te doen is om te stoppen wanneer het pijn zou doen. (Dit kan namelijk niet bij iemand die piercings zet). En natuurlijk bijt ik wel even door, en ik heb best wel een hoge pijngrens dus het zal wel lukken, en het zou dan natuurlijk wel gratis zijn ;p
Graag OPBOUWENDE meningen, ik heb werkelijk niks aan ‘Niet doen,’ en van die onzinnige reacties. Zet er dan OOK bij waarom niet, en wees dan aub niet zo bot …
& Als laatste zou ik graag willen weten wie hier zelf ervaring mee heeft:) Of een vriendin ofzo. En hoe het is uitgepakt!
Liefs,
Janine