Zelf juwelen maken, waar benodigdheden kopen?

Hey, graag zou ik beginnen met het maken van juwelen (voornamelijk oorbellen) zoals op de foto hieronder.
Echter weet ik niet meteen waar je de benodigdheden kan kopen, heeft iemand van jullie een idee?
Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Edit: oei, blijkbaar zijn de foto’s nogal groot… Sorry daarvoor!

Op ebay ofzo?

www.creadream.nl heeft veel leuke spullen. Heb er zelf ook al vaak besteld en prima service :slightly_smiling_face:

Beadies! En ook wel xenos en action. En nog heel veel webshops haha

Heeft er iemand ervaring met deze webshop: http://www.brocanteroosjes.nl/ ?
& bedankt voor de andere tips!

Kralenhoekje.nl. Echt hele leuke dingen en vrij goedkoop.

Pippoos, beadies, ebay, xenos, action. Vaak heb je ook wel kleinere winkeltjes waar je spullen kan kopen, in Amersfoort heb je bijvoorbeeld de kralenwinkel kraaloog.

Beadies is trouwens een hele leuke winkel, zeker de moeite waard om eens te kijken :grinning:

www.kralendorp.nl :wink:

prettypretty.nl

Via Ebay, als je daar wilt bestellen dan hea (wil niet iedereen, vandaar). Want dan heb je wel meteen grotere aantallen artikelen (bijvoorbeeld in 1x 100 standaard slotjes voor kettingen)

Maar dan betaal je er ook maar 2/3 dollar voor…

Ik zou ebay niet aanraden als je van plan bent de sierraden te verkopen eigenlijk

True, je weet het maar nooit met de kwaliteit… Het kan natuurlijk goed materiaal zijn, of juist crap… Weet je helaas niet van te voren. En je wilt natuurlijk geen klachten hebben.