Weet iemand hoe je zelf ijskoffie maakt zoals die van de Hema?
Ik ben al een paar dagen bezig met recepten van internet maar die zijn echt niet te drinken!
bij em-té heb je lekkere ijskoffie!
verder, geen idee.
Geen idee, dat zou ik ook wel willen maken!
Ik denk dat ze gwn koffie maken en dan ijsklontjes in een blender doen en fijn blenderen en daarbij als de ijsklontjes fijn zijn de koffie erin.x
Bij onze hema hebben ze geen ijskoffie Vanille meer.
:’’’’’(
Maar volgens mij is het een of twee kopjes koffie, roomijs en ijsklontjes in de blender.
Het recept van de hema (ik heb daar gewerkt)
Men neme:
140ml Melk, 6 ijsklontjes, 1 zakje cappucinopoeder en 3 pufjes smaakje. In de blenden, mixen en je bent klaar
De cappucinopoeder is niet in de winkel te koop, maar misschien kan het wel met andere capucinopoeder van DE ofzo
Zoals ik 'm maak:
Kopje koffie in de keukenmachine, 4 ijsklontjes erbij, paar scheppen vanilleijs en blenden maar. Oja, je kunt er ook nog slagroom in doen, maar dat doe ik er liever op als ik klaar ben. Vind 'm zelf heeeel lekker.
^GEWELDIG, dankjewel!
Weet je misschien ook waar je die smaakjes kan kopen?
Hoihoi, ik werk in een ijssalon! Wij pakken 3 bollen koffie-ijs, een kopje koffie en wat volle melk erbij! Je kunt het nog versieren met cacao enzo
Wij drinken ook ontzettend veel ijskoffie’s als het lekker warm is
Smaakjes koop je online of in koffiezaakjes…vanille is het lekkerst!! je hebt kleine flessen (0,5ml geloof ik) en grotere.
Thnx! Ik ben echt helemaal verslaafd aan die van de Hema.
up
Wel volle melk gebruiken! (Of scheutje room)
TIP voor dames die geen melk lusten / allergisch zijn: Alpro Soya melk met Vanillesmaak
Bij de coffeecompany verkopen ze smaakjes! Honingsmaak is echt heerlijk
^Dankjewel! (:
Onze koffiezet aparaat maakt zelf ijskoffie haha. Dacht dat dat bij allemaal kon.
Ze verkopen ook smaakjes bij de jumbo. Misschien ook wel bij andere supermarkten. Die zijn natuurlijk wel anders dan van de HEMA, maar dat zal niet veel uitmaken
recept van hema:
en zakje cappuccinopoeder
100 ml melk
8 ijsklontjes
siroop naar keuze. (die flessen kan je halen bij o.a c1000)
Huh? Hoe kan jouw HEMA-ijskoffie recept anders zijn dan de mijne??
Even verplaatst naar Food & Sport.