Zelf highlights zetten

Hee iedereen!

Ik zet regelmatig highlights bij mezelf (met behulp van mijn zus), omdat ik de kapper vaak te duur vind… Alleen het is best lastig om een goede manier te vinden. Doordat het vaak heel lang duurt en soms niet helemaal netjes gedaan word. Dus ik vroeg me af of hier mensen waren die ook zelf highlights zetten en hoe jullie dat dan doen?

ik zet ze ook weleens zelf :slightly_smiling_face: dan pak ik gewoon een paar plukjes bovenop en daar doe ik haarverf in…

Ja ik wil vaak ook de rest van mijn haar doen. Dus dan begin ik vaak boven en dan wordt het één grote chaos eigenlijk, en dan werken we steeds meer naar beneden XD.

Doet iemand het misschien ook zelf met folie?

Een (school)vriendin van mij deed het met folie.

met folie ;d

Maar is dat niet lastig om bij jezelf te doen? Ik had het namelijk geprobeerd, maar het lukte maar niet.

Wij hebben zo’n soort van badmuts waar je plukjes uit kan trekken.

Van onder naar boven werken!
In een ronde beweging je haar verdelen, en de bovenste laag steeds boven op je hoofd vast spelden, dan 1.5 cm daarboven weer in een ronde lijn je haar los maken (beetje vaag sorry), en die weer highlighten, en zo doorgaan. En de bovenste laag van achter naar voor verdelen. Dus niet meer rond. (Wil het best even painten als je het niet snapt!)

En dan natuurlijk met folies en zo een zigzag beweging (:

^Ja ik denk dat ik het wel snap XD. Bedankt, dat is idd wel een goede manier.