Zelf haarverf maken

Hallo beste lezers,

Ik ben al poosje aan het zoeken hoe je zelf kleurspoeling voor in het haar maakt, maar ik ben ondanks al dat gezoek op google niks wijzer geworden.

Weet misschien iemand van jullie hoe jezelf kleurspoeling maakt?

Ps: het liefste blauw of lila paars.

Gr.

Becky

Geen idee, ik zou het niet eens durven haha :'D

zelf heb ik het wel geprobeerd oogschaduw haargel en alcohol dat blijft er wel in zitten als je het niet uitspoeld maar zelf dacht ik eigenlijks aan iets als blauwe bessen en lijndzaadolie ofzow

creatief ^^

Ik zou het niet durven, te bang dat het mislukt :’)

hmm waarom is iedereen bang ik bedoel als het mislukt bestaan er nog zoiets als scharen en bleekmiddelen xD

het is wel je haar hé…

er bestaat altijd wel iets om het weer gezond en op kleur te maken

heb ik eens wat van gelezen, het wast er alleen gelijk weer uit… ff zoeken!

Ik heb het :stuck_out_tongue: Het is nou wel voor honden geschreven op deze pagina, maar dat werkt net zo goed op mensenhaar xD http://petgroomingthegood…t.com/2010/10/mohawk.html

heel erg bedankt maar dat is zo dom aan mij ik kan geen engels…
toch heel erg bedankt gr

Haha hoe kom je erop om die producten te gebruiken. (niet bespottend bedoeld hoor!)

ehm nou omdat ik dacht aan kleurstof en ik dacht haargel blijft op je haar zitten dus als je haargel kleurstof aantoevoegt en ik zag toevallig oogschaduw liggen, blijft dat er wel voor 1 dag in zitten en wat ik wil proberen is lijndzaadolie en blauwe bessen omdat bessen blauw zijn en lijnzaadolie bind dus ik dacht miss als ik dat meng blijft het erin zitten

met koolaid kan het. xd

http://www.wikihow.com/Dye-Hair-With-Kool-Aid

Ik vind het wel heel crea haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar je hebt iets nodig wat de haarschubben dingen openzet zodat de verf erin kan trekken volgens mij.

… maar waarom wil je het zelf maken.
Je kan het toch ook gewoon kopen, dat is een stuk makkelijker.

omdat ik men eigen kleur erin wil verwerken want op potje staat altijd mooiere kleur dan het word en ik het leuk vind te doen

…Voedselkleurstof? owo

dat met die engelse site is gewoon krijt in de kleur die je wilt in warm water leggen voor 5-10 minuten en dan van het natte krijt met een mesje stukje afschrapen, en die in je haar smeren… ik weet niet of het heel goed werkt maar ik ga het uitproberen!! Maar ik dacht oook al voedingskleurstof :couplekiss_man_woman: