Zelf haar knippen

Hoi allemaal! Als ik naar de kapper ga ben ik altijd bang dat het veel te kort word, kun je ook zelf de dooie puntjes wegknippen? Is daar een speciale manier voor zoja welke? En misschien stel ik wel een hele domme vraag, sorry daarvoor!

Ja, dat kan! Er heeft ooit een artikel over gestaan hier op girlscene, ik kan het lukt me alleen niet om het te vinden >.< . Anders moet je misschien kijken op youtube bij de beautyglossfilpmjes, ik denk dat je daar ook wel een filmpje daarover kunt vinden.

Ja, tuurlijk kan het.
In die update zeiden ze iets over plukjes haar draaien en de haren die eruit springen bijknippen, maar dat vond ik toen al erg apart klinken.

Ik knip zelf altijd mijn lok en de plukken daarnaast, aangezien ik geen zin heb om elke maand naar de kapper te gaan.

kan idd gewoon, vind het resultaat vaak wel minder mooi dan bij een echte, gediplomeerde kapper…

het kan wel , , i heb het een poos ook zelfgedaan , 1 jaar lang , ben vorge week naar de kapper gegaan , ik HAD haar tot ver me kont , nu tot op me schouders, heb van lles voor in me haar omdat alles dood was gegaan , dus mijn advies is om gewoon lekker naar de kapper te gaan , anders heb je dtrax niets meer ovr van je mooie lokken ,
mijn haar moet nu 3 maanden revalidern , dat wil zeggen dagelijks cremes middeltjes , wekkselijks spul maskers enz 1x per maan terug komen , ee hele boel hgeziek , a
ik advieseer echt om nar de kapper te gaan !
haar groit weer terug!!!

xxx

ik verveel me en ergerde me aan de spelfouten. nu is het weer nederlands except interpunctie.

^ Lol overbodige reactie en het is nog steeds niet allemaal goed.
OT: Ik laat het mijn moeder altijd doen, zelf durf ik het echt niet dan verpest ik het wss alleen maar. Kapper vind ik zelf overbodig voor alleen dooie puntjes.

Naja nog niet echt aangezien dat hele stuk tekst bestaat uit 2 zinnen en ongeveer 20 komma’s.

ik knip mijn haar al anderhalf jaar zelf C= maar kben in mijn hele leven maar 2 keer naar de kapper geweest xD mijn ma knipte mijn haar altijd…

er staat ook dat ik die punten en komma’s niet had gedaan, interpunctie…

Ik zag het ja, het was ook niet aanvallend voor jou bedoeld maar ik vind het gewoon een aparte ‘zin’ haha.

Sinds wanneer is het advieseer? Als je iemand verbetert doe het dan ook goed he :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=Pyo7DXKT3lg :slightly_smiling_face:

Ik knip vaak mijn gespleten puntjes, gewoon je haar in plukjes verdelen en een beetje kijken waar de dooie punten zitten. Je kunt ook een plukje haar opdraaien en dan de haartjes die eruit steken, met gespleten punten uiteraard, afknippen. De kapper heeft me trouwens eens gezegd dat je 1 cm boven de gespleten punt moet afknippen, anders heeft het weinig zin omdat het haar daar vaak ook nog beschadigd is.

lekker naar de kapper ga ik. ik vind het de 30 euro wel waard. ik zie zo vaak meiden met onwijs dood haar en dat is zo lelijk. als je het gewoon goed bij houd blijft het gezond en groeit het in verhouding het snelst.

het kan wel, maar ik zou gewoon naar de kapper gaan en zeggen dat je het niet te kort wilt.

Tuurlijk kan dat, of het er uitziet is de volgende vraag.

30 euro!!! damn… ik betaal minder dan de helft voor een knipbeurt…

je kan prima naar de kapper, als je eentje hebt die je vertrouwt. Gewoon zeggen dat je alleen de dode puntjes er af wilt en verder niks, dan gaan ze ook geen model knippen ofzo, maar echt puur de puntjes.

Ik had een videootje van Micha (Beautygloss ofzo) gezien. Zij draaide haar haar een voor een en knipte de haartjes die eruit staken.