Zelf haar in laagjes knippen

heej,

Ik wil graag mijn haar in laagjes knippen. Maar hoe doe je dat zelf? is er misschien een youtube filmpje waar ze dat voordoen?

XXX

Ik zou zeggen:

Don’t try this at home.

Hoezo niet, veel mensen doen het ook thuis en het is echt mooi!!

Als je eigen pony knippen meestal al mislukt dan zou ik hier niet aan beginnen.

ga voor over hangen en knip je haar eraf.

klaariskees

Ik heb geen pony, dus nooit mislukt

zelf zou ik toch echt naar de kapper gaan, want het lijk me nogal moeilijk
ik ken ook wel een meisje die het zelf knipt ik vind het niet mooi

Haha, oh, je begrijpt tog wel gewoon wat mijn punt is? :'3

haha jawel hoor!

ik heb het wel zelf gedaan, maar ik knipte een te grote pluk echt recht af, dus toen liep ik een hele tijd rond met één laag. en dat zag er niet uit. verder heb ik heel vaak mijn schuine pony bij geknipt zonder problemen, maar als je denkt dat je het kan moet je het gewoon doen hoor, dat deed ik ook. veel succes!

je moet je haar als een soort staart achter naar achter op je hoofd naar boven kammen en dan hoog houden en dan het bovenste stukje eraf knippen…Snapje?

http://www.youtube.com/watch?v=gNzLZ7H7FfI&feature=channel

Wat een gek he. :crazy_face:

je moet al je haar vast maken behalve de onderste laag… dan knip je die, dan laat je weer een laag los, knip je die etc etc. Tenminste dat heb ik ooit gelezen ik kan het ook niet ik knip eigenlijk alleen de dooie puntjes en mn pony zelf laagjes lukt me niet XD

ligt er aan of je ervaring hebt met knippen enzo.
heb je ervaring: dan gebruik facking google ofzo, en gebruik die tips.

heb je geen goede ervaring met laagjes knippen, ga gwn naar een kapper.
laagjes bij jezelf is zowiezo moeilijk, want ik weet niet of jij je eigen achterhoofd kan bekijken?

(:

Ik zou gewoon naar de kapper gaan.
maar als je het echt zelf wilt proberen: go your gang! :grinning:

Ik heb een keer zelf mijn pony geknipt, dat was geen succes.

waarom ga je niet gewoon naar de kapper? je wil toch geen risico nemen om 2 maanden rond te lopen met verneukt/verknipt haar? duuude, ga gewoon naar de kapper, dan ben je maar 15 euro armer ofzo.

dat kan je niet zelf geloof me, ik doe een kappersopleiding en het is best moeilijk. dat kan je dus echt niet zelf.

ahaha meiden, laat het haar gewoon lekker doen,
Het mislukt toch wel, en dan loopt ze voor lul, en dan denkt ze nog wel aan onze wijze woorden :wink:

Ik zou het echt niet doen. Ik ben kapper en geloof me-dat kan je niet.