zelf "gemaakte" Ringen

Schatten v/d aarde!! haha

Ik spaarde ze ook =P. En had daarnaast nog een hele verzameling aangelegd.
Ik heb ze ook nog allemaal, misschien ga ik daar ook eens wat mee doen.
Plakringen heb ik ook nog liggen want ik maak ook fimo sieraden

Oeh goed idee, ik heb vroeger ook altijd stenen gespaard, ik heb er nu meer dan 600, dus daar kan ik vast ook wel wat mee.

Maare die plakringen kun je ook goedkoper krijgen hoor !

Ik denk dat ze bedoelde; ‘‘100, wtf, wat moet je er allemaal mee’’ XD

zoiets. xD.

Man je brengt me echt op ideeen, ik ga mijn webverkopen maar eens uitbreiden naar edelsteen sieraden =P

ik vind ze ook echt leuk. =D alleen heb ik geen idee waar je goeie edelstenen vandaan haalt

k vind ze echt superleuk ! vooral die blauwe :grinning: watvoor steen is dat? en hoeveel kost die ? njaa als je dat weet :slightly_smiling_face:
die wil ik echt :grinning:

btw, je hebt ook van die leuke steentjes voor je horoscoop ofzo :slightly_smiling_face:

Haha, naja ik rende net heel enthousiast naar mijn stenen verzameling toe. Maar mijn stenen zijn bijna allemaal te groot. Ik wilde altijd hele grote stenen haha, groot is beter was mijn mening toen :stuck_out_tongue:
Iemand een idee hoe ik die ‘netjes’ kleiner krijgt, dus niet door er met een hamer op de rammen

haha ja wat moet ik er met 1OO?
tsja wat ringen maken, verkopen, uitdelen ofzo?
haha

eeh, heel veel vijlen en schuren?

wauw, supermooi!

Mooie nagellak heb je op , welke is het ^^
ja ik ben nagellak verslaafd xd.

die ring met de blauwe steen is echt super mooi, wat een leuk idee dit :–)

Oh leuk idee! Ik heb die stenen ook nog ergens liggen.

niet mooi.

Ik kom er net achter dat ik die stenen blijkbaar heb weggegooit. Ben je van plan om ze te verkopen? ;3

even over die standaard ringen, die kun je voor 1 euro halen bij de pipoos, en dan zitten er 4 in zo’n zakje!

Mooi :open_mouth:

Hahaha. Ik dacht al je maakt 100 ringen, en gaat ze allemaal zelf dragen. xD. Nouja heb je wel lekker veel afwisseling =D.