Zelf gelnagellak aanbrengen

Tegenwoordig heb je allerlei sets om zelf gelnagellak aan te brengen (Sensationails etc.) Ik vind dit zelf nogal prijzig dus zat te denken om via ebay hetzelfde te kopen als in zo’n set. Primer, base/topcoat en gellak en uv lamp. Weet iemand of dat hetzelfde effect geeft? Iemand die dat toevallig ook via ebay aanschaft? Ik heb al beetje op ebay rond zitten snuffelen en dan ben je voor een veel goedkopere prijs klaar.

ik heb gehoord dat Essence met zo’n gelnagelset gaat komen dit najaar… misschien wil je dat afwachten want dat is vast goedkoper?

Ik heb dat zelf ook geprobeerd maar nee helaas, die goedkope producten blijven niet eens een dag zitten op mijn nagels. Toen ben ik overgestapt naar Harmoney Gelish ( Wat op eBay ook een stuk goedkoper is dan dat je het in Nederland koopt ) en daar ben ik wel heel erg blij mee. Lamp en vijlen en cotton wipes kan je wel allemaal goedkoop kopen op eBay maar qua gel polish raad ik het je absoluut niet aan omdat ik dat zelf ook al wilde doen en het niet werkte.

Een ander vraagje… Ik zie dat je UV-lampen kunt kopen met verschillende sterktes nagels. Weet iemand wat hierin de beste keuze is?

is gel veel beter dan acryl? want dat heb ik geprobeerd namelijk, maar mijn nagels pakken niet.