zelf foundation maken,

KAN DAT en zoja, HOE?

ik heb gekeknen of er al een topic over was maar ik kon niks vinden

help

je kunt t beter kopen…

Nee dat kan niet…
koop het gewoon neem anders een essence die zijn 3 euro

oke, ik zal kijken. miss bij kruitvat
ik heb namelijk al men geld verspild
aan de kermis.

bedankt, more?

ik denk ook niet dat dat kan.

Lijkt me niet zo’n goed idee

Of je doet gewoon geen foundation op.

volgens mij kan je dat het beste op google of youtube opzoeken.
maar dat is volgens mij echt niet lang goed, net als producten van lush enzo.

daar is volgens mij een DIY van geweest maar ik weet niet meer hoe het moet maar volgens mij was het met poeder en dagcreme misschien zoekfunctie dus

Kan wel. Weeniehoe.

UP^^

Ik denk dat je duurder uit bent als je het zelf gaat maken, aangezien je dan allerlei speciale dingetjes moet kopen.

Lijkt me echt slecht voor je huid.

Sowieso ben je er meer tijd en geld aan kwijt als je het zelf maakt :wink:

poeder met dagcreme? xD

Ik heb 2 jaar cosmetologie gehad op school maar aan fond de teint zijn we nooit geraakt, dus denk dat dat wat hoog gegrepen is…

wat ik wel heb gemaakt is een bruisbal, zonnecreme, bodylotion, … :slightly_smiling_face:
en voor dat laatste had je een bunsenbrander en nog een heleboel chemie-potjes ed nodig… dus ik zou het gewoon kant-en-klaar kopen in het kruidvat… tenzij je je eigen foundation-lijn wil gaan starten :crazy_face:

Ik denk dat je minder tijd en geld kwijt bent als je het gewoon in de winkel koopt. Je hebt ook merken die niet zulke duren foundation hebben.

ja je kan het wel maken, moet je ff bij DIY kijken.

beter ga je het nie zelf maken
straks lislukt het en loop je voor lul

en anders moet je gewoon goed voor je huid zorgen zodat je geen foundation nodig hebt, het verstopt toch alleen maar je poriën.

ik zal er niet aan beginnen, gaat toch mislukken. neem lekker een goede foundation waar je een maand of 4/5 mee doet ipv een mislukte gemixte dagcréme met poeder troep die binnen een paar weken uitdroogt