zelf dingen uitvinden . Ben je creatief : help me dan !

Hallo girls ,

ik heb eens een vraagje voor de creativelingen onder jullie .
Ik moet voor school een reclamespot maken over een zelfuitgevonden product. Je kent allemaal wellicht de nieuwe speculoospast , Vanish …
Wel in zo’n richting moet ik dus iets origineels uitvinden . Het product mag van voedsel , huishoudtoestellen , programma’s , spelletjes echt vanalles zijn !
Ik reken dus op jullie creativiteit om er echt een top spreekbeurt van te maken .

Al hartelijk bedankt !

x

Jíj moet het doen voor school,
niet wíj.

idd. verzin het zelf.

ok hulp is gratis hé :wink:
mss een bepaalde speelgoed voor onhandelbare kinderen die hen in een trance breng (kweni mag het fictie zijn?en gwn grappig?°)
of een fopspeen met een buisje die je baby voeding geeft zodat je je tijd er ni moet insteke en al da smosgedoe moet opruimen?
KWENI mss zijn ze raar…
:four_leaf_clover:

je mag wat vriendelijk zijn, niemand dwingt JOU haar te helpe en ze heeft toch het recht om hulp te vrage, iedereen heeft van die dagen da je ff inspiratieloos bent :wink: dus gwn beetje chille

:four_leaf_clover:

& aangezien zei een topic opend. Mag ik mijn ding hierin zetten.
en er staat ik reken erop. net alsof ze zelf er helemaal niks aan wilt doen.
dus chill zelf ff.

ik wist al voor de iphone dat er een keer een telefoon en ipod in een zouden komen. iiiik wist t (h).
ikweet niet, vroeger had ik best goede ideeen.
nuuu… ehh nou der was een programma waarin kinderen iets gingen uitvinden en dan had ze een skimuts en bril in een gedaan, zeg maar ehh brilglazen in de muts.
ik denk niet dat iedreen dat gezien heeft dus dat kan je wel stelen het is maar school xD

Ja Omg gewoon ons het lekker laten doen :crazy_face:

Dat laatste is plagiaat en ook dat kan op je school bestraft worden als je zegt dat et een eigen uitvinding is.

ik vind het juist wel grappig om zulke dingen voor iemand te verzinnen die geen inspiratie heeft.
maarja gewoon pak een paar spullen en kijk wat je ermee kan.
of verzin eeerst een naam zoals ; palkiesa
misschien denk je dan aan iets haha

Kijk op wat voor een manier je het zegt… en dan verwacht je dat WIJ het voor je gaan doenn !!

Ik reken op julllie creativietijd om er een topspreekbuurt van te maken

pardon , waarom reken je erop dat wij iets doen dat jij eigelijk moet doen .
Dan kan ik al me projecten wel op girlscene neerzetten en dan erbij ’ nou verzin maar wat meiden , ik ga wat anders doen . Ik reken op jullie ’

dus het andwoord is nee

idd

http://jummycherrygarcia.blogspot.com/ misschien vind je hier iets?

Dit topic is 3 jaar oud, waarom uppen.