Zelf armbandjes maken

Hey hallo! Het lijkt mij leuk om zelf (vriendschap)armbandjes te maken maar ik weet niet welk touw ik het best kan gebruiken, ik wil ze namelijk tijdens het zwemmen of douchen etc. om kunnen houden. Iemand enig idee waar dat te vinden is? Action misschien??

Hier een voorbeeld :
https://www.google.nl/search?q=vriendschapsarmbandjes+maken&hl=nl&client=safari&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mipKUaD7AsGmO9L9gLAP&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=320&bih=356#biv=i|9%3Bd|aaPDedAdgML7BM%3A

Up

Bij pipoos. ;'D
https://secure.hobbyhandboek.nl/detail.asp?cat=C1&subcat=C03&id=56474

geen idee waar je woont, zelf kom ik uit tilburg en hier heb je een schilderwinkel ed. met de naam ‘antoon de jong’. achterin deze winkel zitten allerlei spullen op sieraden te kunnen maken, zo heb ik zelf vanmiddag deze twee gemaakt. het was echt heel makkelijk om die sluitinkjes erop te zetten, deed het eerst ook altijd met touw en knoopjes maar dat rekt uit en is na een paar maanden niet mooi meer, terwijl deze twee armbandjes me in totaal 10 minuten en 5 euro kostte, en dat met twee linkerhanden :wink:

Ja, inderdaad weet ik ook niet waar je woont, maar ik haal mn creatieve spulletjes meestal bij de winkel ‘pipoos’. Daar hebben ze echt van alles, ook heel veel om zelf armbandjes te maken! Volgens mij zit hij wel op meer plekken dan alleen bij mij in de buurt, moet je maar even google-en ofzo haha

Pipoo’s heeft ook een webwinkel. :slightly_smiling_face:

Up!

Hoezo up? :slightly_smiling_face:
Gewoon webwinkel Pipoo’s, klaaar!

Dat draad dat daarvoor gebruikt wordt is van dat borduurgaren dat je kunt kopen bij, inderdaad, Pipoos: klik. (in de winkel zelf kun je ze los kopen)

Dat borduurgaren hebben ze ook gewoon bij de action! Ik geloof 10 van die dingen voor 80 cent ofzoiets, en de kwaliteit is gewoon goed :slightly_smiling_face: Ik geloof dat er 3 verschillende kleurenpakketjes zijn, maar ik weet het niet zeker :slightly_smiling_face:

Oh, bij ons in de action niet… Daar was ik al geweest. (:
Misschien toch nog maar eens kijken. x’D Alhoewel ik die van de Pipoo’s ook niet duur vind.