zelf agenda 'maken'

omdat ik altijd wel agenda’s zie die ik helemaal geweldig vind maar ik ben er altijd te laat mee en dan zijn ze al op…
dus wil ik nu zelf gaan pimpen met bijvoorbeeld oude covers van modebladen zoals de vogue, elle etc.

heeft er iemand leuke ideeën ?

xx

Je geeft toch zelf al je idee aan?

jaa maar bedoel hoe aanpakken zegmaar

niet dat alles straks helemaal aan het eind van het jaar los gaat hangen

Je plakt er plaatjes op die je wilt, en gaat er dan met zon doorzichtige folie waarmee boeken worden geplastificeerd overheen. Klaar.

Zoiets wilde ik eerst ook gaan doen, maar ik denk dat hij het ten eerste niet gaat overleven, en ten tweede het veel te veel werk kost.
En je kunt er ook een soort van scrapbook van maken, allemaal foto’s van jou en je vriendinnen, familie, dierbaren en dingen die je leuk vindt. :grinning:

waar kun je dat vinden dan?

`
vroeg ik me dus ookal af haha

jaa kost idd veel werk denk ik, maar is wel leuk als je een agenda hebt die niemand heeft ;$

gewoon bij zo’n beetje alle boek/kantoorhandels die je je kan bedenken. haasbeek bijvoorbeeld

of gewoon de V&D natuurlijk.

Bij de Hema krijg je agenda’s waarvan je de voorkant er uit kunt halen en verwisselen door iets anders, iets wat je zelf hebt gemaakt dus. Bijvoorbeeld een collage.

Ik zal daar dan wel even gaan kijken

Daar ben ik dus al mee bezig!! Ik heb in de hema zo’n basic agendatj gekocht, en op iedere bladzijde heb ik een andere thema… Ik bijv. vind disney nog wel leuk :3 dus ene keer donald duck ofxo en andere keer bambi tekenen. Op de notitieblaadjes laat ik altijd mensen schrijven en/of ik plak er van die tumblr plaatjes bij. De voorkant heb ik versiert met foto’s van mezelf/vrienden en daarna beplakt met dat doorzichtig folie (uuh… wij hadden nog een beetje over , van die raamplakdingetjes (lol))
Denk niet dat je er iets mee hebt maarja :frowning_face:. Oja en plak altijd een spiegeltje in de binnenkant. xxx

haha ik vind disney ook leuk hoor, vind bambi en mini en mickey mouse echt schattig ;$

Yeaah!! Hallo Mede-Disneylover.

Typ: agenda pimpen girlscene
bij google.

waar koop je zo’n in plak spiegeltje dan??

waar koop je zo’n in plak spiegeltje dan??

^ Bij de Da.