Zeldzame Vans (Ellis Mid MP) en wedges met teddy!

Hello!

Hierbij verkoop ik mijn Vans Ellis Mid MP en mijn wedges met teddy van Shick! Ik stond ooit in het betrouwbare verkopers topic, maar ik weet niet meer onder welke naam. Ruilen doe ik niet, want ik ben druk bezig met sparen!

Ik verkoop mijn Vans Ellis Mid MP omdat ik ze eigenlijk nooit draag. Het is maat 39 en ze zijn in uitstekende staat. Ik schat dat ik ze in totaal misschien vijf keer heb gedragen. Ze zijn bijna helemaal van suède en leer, dus warm genoeg voor de winter! Bieden vanaf €35,- exclusief €6,75 verzendkosten (ze staan ook op Marktplaats). VERKOCHT!

Ook verkoop ik mijn zwarte sleehakken/wedges van het merk Shick (was te koop bij Dolcis). Dit omdat ik ze maar een stuk of twee keer aan heb gehad en nu nooit meer draag. Het is maat 39 en de hak is ongeveer 10 centimeter hoog. De stof lijkt op suède en de omslag is van teddy. Bieden vanaf €15,- exclusief €6,75 verzendkosten (ze staan ook op Marktplaats).

Even een up voor mezelf!

Voor 35 excl koop ik de vans meteen van je over !! Note me :slightly_smiling_face:

Superleuk allebei, succes!

Thanks! En ik heb je genote xenjoylife :slightly_smiling_face:.

De Vans zijn verkocht!