Zeker zijn dat ik niet zwanger ben!

Ik ben deze zomer begonnen met de pil, die ik van de dokter voorgeschreven kreeg. Ik heb elke keer de pil gewoon doorgeslikt (ik weet het, niet slim) en ben dus op een gegeven moment halverwege de laatste strip (3e) ongesteld geworden… nouja het was meer een doorbraakbloeding… nog steeds! Ik denk nu al 3 weken lang heel onregelmatig ongesteld en heel weinig en heb gewoon de pil doorgeslikt. Tot alle 3 de strippen op waren. Daarna heb ik 2/3 dagen niks geslikt (had ook niks meer hehe…) Ik heb aan de dokter gevraagd of ik een zwaardere pil mocht omdat ik gewoon doorbraakbloedingen krijg, al heel lang. Ik heb nu Yasmin gekregen. Die ik gelijk heb ingenomen. Dus ik ben overgestapt op een andere pil, en daar zaten 2 dagen tussen waarbij ik niks heb ingenomen…

Alleen ik heb die avond nadat ik de nieuwe andere pil heb ingenomen seks gehad met mijn vriend, zonder condoom. En hij is net wel of net niet in mij klaargekomen… Dat weet hij dus niet zeker. :dry:

Was de nieuwe pil gewoon betrouwbaar op dat moment? (Ik heb namelijk niet gelijk doorgeslikt nadat de oude pil op was)

Ik heb voor de zekerheid toch maar een after morning pil genomen. Ik wil namelijk absoluut niet zwanger worden.:’)

Is het nu zeker dat ik NIET zwanger ben? Ik zit er nog steeds wel mee namelijk.

Zwangerschapstest halen?

Na de morning after pil lijkt me de kans vrij klein. … maar is het niet normaal dat je doorbraakbloedingen krijgt na meerdere keren doorslikken?

mag in het ben ik zwanger topic