Zeilen

Hey,

Aangezien er volgens de zoekfunctie geen zeiltopic is, open ik er maar een.
Ik zeil nu zelf al een behoorlijk aantal jaar in 16m²-boten, maar ik vroeg me af of er meer meiden zijn die dit doen?
Brand maar los, zou ik zeggen :slightly_smiling_face:

jess! een zeilster… zeilen is zooo heerlijk! zelf varen wij op “gewone” ployvalkjes en dan meestal in friesland:)

Jeah, nog één :stuck_out_tongue:
Niet zoveel meiden zeilen blijkbaar D:

Ik zeil het meest in Zeeland, maar dat is logisch, aangezien mijn ouders daar wonen…

Zeilen is de bom, vooral als het ook nog eens lekker weer is :’)

Yessss zeilers :grinning:
Wij hebben 2 boten, de ‘grote’ boot (11m) ligt in Hoorn, waar we dus mee op het Ijsselmeer varen en vaak mee op vakantie gaan naar het buitenland
en dan hebben we nog het kleine bootje, die ligt in Loosdrecht
Zeilen is geweldig haha <3

Yay, haha ik heb een paar jaar geleden ook al een zeiltopic aangemaakt :slightly_smiling_face:
Wij hebben thuis een kleine Schakel, maar we gaan niet zo vaak omdat het dan toch 2 uur duurt voor we het water op kunnen (rijden + optuigen)
En we zijn als de dood dat we omslaan, want er zitten geen luchtzakken in dus als we omslaan dan zijn we de boot kwijt haha, die zinkt dan gewoon.

Maar zelf windsurf ik vaker : )

zeilen is eng :open_mouth:

Zeilen is niet eng :stuck_out_tongue:

Ik zeil ook! Ik zit bij de waterscouting.
Je weet wel, die ijzere bootjes waarvan men zegt dat ze niet kunnen zeilen,
nu ligt t er wel aan bij welke groep je zit, maar ik heb wel cwo 3(A)

Leuk, bij welke groep?

Ikzelf heb na mijn CWO 3, ook 4 en 5 gedaan, wat gelijk staat aan klein vaarbewijs I :stuck_out_tongue:
Lelievletten zijn wel leuk om in te leren zeilen.

Op t alkmaardermeer, weet niet of je dat dan weet…
mij lijkt 4+5 ook wel leuk, maar heb daar echt geen tijd voor…

ik ga dit jaar (beetje laat) beginnen op een zeilcursus in Friesland met een vriendin. Mijn broer kan ook al heel goed zeilen, en ik wou het ook graag leren. Zijn er meer meiden die dit jaar voor het eerst gaan beginnen op Zeilschool Veenstra?

Zeilen<3<3<3

waarom moest ik toen ik de naam van dit topic zag meteen denken aan dat achterlijke laura kind die de hele wereld over wilt gaan zeilen? :'D

Je bent niet de enige, ik had precies hetzelfde :grinning_face_with_smiling_eyes: