Zeilbootvoeten (Deel het leed)

Omdat ik overal zie dat schoenen worden verkocht, maat 37, 38, 39, soms 40, maar daar houd het op. Moet vreselijk zijn als je de perfecte schoenen voor weinig geld ziet en dat het niet je maat is. Zelf heb ik maat 42/43 en de verschrikkelijke pech dat alle leuke schoenmerken schoenen tot en met maat 41 gaan. Andere mensen hier die zich vreselijk irriteren aan hun schoenmaat?

nee ik heb 38 maar dat vind ik soms zelf te groot.

Dat zeg je hier toch niet?
Ik heb maat 39 en ik ben er heel blij mee.

Van Haren heeft de laatste tijd steeds vaker schoenen in grote maten (42/43) :slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij heeft maat 47, moet je voorstellen hoe die zich voelt :stuck_out_tongue_winking_eye:

aawwww medelijden
maar mensen, goed nieuws: paris hilton heeft maat 44!

kut?

Wow, 47?:face_with_raised_eyebrow: Dan kan ze echt alleen all stars of zo kopen. Ik heb 10/11 maten kleiner! Wow. Shocking :stuck_out_tongue: Naja ik ken wel meer mensen met maat 46/47, maar geen meisjes.

Nou ze kan alleen maar mannenschoenen kopen eigenlijk, en in allstars/vans lijken haar voeten nog veel groter.

wow dat vind ik wel echt zielig voor dr…
mijn broertje heeft ook maat 48, das ook kut maarja voor jongens is t minder erg dan voor meiden.

tip: http://www.girlscene.nl/fashion/kledingtips/2007/januari/grote_voeten

Ik heb maat 41, en daar baal ik ook van. De meeste schoenmerken hebben nog wel schoenen in mijn maat, maar mijn voeten zien er gewoon zo groot uit altijd…

er zijn idd tips om je voeten kleiner te laten lijken, o.a. zwart. wat weer handig is omdat dat bij zowat al je kleding staat :slightly_smiling_face: en hakken! wat natuurlijk ook nooit slecht is…

Ik heb zelf maat 41, maar heb een brede voorvoet dus kan veel schoenen ook niet aan omdat mn voet er gewoon in de breedte niet inpast…heb wel het geluk dat mensen altijd zeggen dat mn voeten veel kleiner lijken dan maat 41…

Damesschoenen kopen in maat 47 is echt onmogelijk, die moet je echt op maat laten maken (behalve via ebay fzo… dit alles weet ik door een weddenschap ; )).
Ik heb zelf maat 40, soms 39 voor hakken en soms 41 voor klein vallende schoenen (vooral ballerina’s). Maar ik vind t wel goed, tis wel in verhouding, ben ook best lang.

Géén witte schoenen, daar lijken je voeten echt enorm in (ik heb maar 38 en bij mij lijkt dat al zo)

Maar ik heb maat 38 en ben heel klein dus in verhouding zijn mijn voeten ook groot!

woow, dan heb ik echt kleine voetjes vergeleken met mensen hier,
want ik heb maat 35/36… im shocked

38 te groot? Dat gaat wel een beetje te ver he.

Zelf heb ik 41 en ik ben er niet heeel blij mee, maar het kan altijd erger!

Ik heb 40 voor hakken, 41 voor platte schoenen en dit vind ik persoonlijk al heel groot.
Toen ik nog niet uitgegroeid was dachten ze dat ik wel maar 43/44 zou krijgen, gelukkig hebben mijn voeten toch naar mijn gebeden geluisterd;)

Bonjour, ik heb maat 41/42 en dan ook nog eens niet echt smalle voeten. >.<