zeikzeurblablabla

ik word er echt helemaal gek van. bij IEDER topic dat iemand opent word er weer gezeikt. hier is al een topic over, google is handig he? je bent zielig ben ik nou echt de enige die dat vind?
ik snap het wel dat girlscene vol raakt, maar het word niet echt normaal gezegd ofzo.

Ja maar sommige mensen denken ook niet zelf na en huppakeeee, openen wéér een topic over iets waar al 100000 topics over zijn.
en ik hou van sarcastische opmerkingen maken
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Girlscene is wel een van dé plekken om al je frustraties kwijt te raken door botte maar rake opmerkingen te maken.
En het is gewoon grappig.
Bovendien zijn al diezelfde topics best wel irritant.

Aaah, het is zo moeilijk. Er komt meteen weer een gedachte in m’n hoofd. Maar omdat je het zo verschrikkelijk vindt zal ik hem wel voor me houden :angel:

:slightly_smiling_face:
En door dit topic roep je gezeik op :’).

Degene boven mij heeft gelijk. En ja, tuurlijk komt er gezeik als je een topic opent waarvan er al duizenden zijn :wink:

Wat verwacht je nu van ons?
Dat we zeggen ja je hebt gelijk?
Je hebt ook gelijk, maar als je wilt dat mensen minder zeiken doe het dan zelf ook goed.
Er wordt is met dt, het wordt is ook met dt.
je wordt is ook met dt, word je niet.
ik word is zonder t!
Leer eerst maar eens spellen.
En ja, da zeik ik nu maar.
Had je het maar goed moeten doen.

wat je zegt klopt niet (:

Waarom niet?

Jij zeikt nu ><’

Weetje, er zijn hier ookal topics over:’)
Maar dat was niet je punt.
Als mensen eens goed zochten, was het helemaal niet nodig geweest.
Vragen hoe je een zwart shirt moet combineren is niet echt nodig dacht ik zo?

Ik ben het wél met de topicstarter eens, 99% van de mensen op girlscene is gewoon een bitch. En ik vind het dieptriest dat het tegenwoordig grappig is om andere mensen af te zeiken.

inderdaad,
al is internet wel heel prettig om al je frustraties te uiten, want je bent hier (bijna) anoniem.

Dat valt reuze mee hoor. Maar iedereen kan wel eens in een slechte bui zijn en dat kan je beter hier uiten dan tegen iemand om wie je geeft, omdat dat uitmaakt en dit eigenlijk amper. denk niet dat iemand zich hier er heel veel aan van gaat trekken wat iemand tegen m zegt
En ik heb trouwens nog nooit kutreacties gehad op topics die ik opende. Ik geef ze soms wel eens, maar meestal, als iemand toch hulp wilt, dan geef ik dat wel, ookal vind ik het nog zo dom.

Hehe, idd. Het lijkt me niet dat je je de hele dag kut voelt, door een reactie op girlscene ^^

Nou, ik ben het half met je eens.
Er wordt idd vreselijk veel gebitcht op girlscene, vooral bij sommige artikels op de homepage (zie: lipstick test en een paar artikelen van Danique). En dat vind ik echt zwaar kansloos! Vooral omdat niemand er wat mee opschiet en het vooral heel kwetsend is.

Maar topics waarvan er al 1000 zijn en gemaakt zijn (mensen die dus gewoon te lui zijn om ff te checken of er al een is) of mensen die van die doelloze dingen gaan vragen (hoe combineer ik een skinny jeans? ik heb zijn geval gezien, ben ik nu zwanger?) ja, dat VRAAGT toch gewoon om een droge opmerking?! :see_no_evil:

Dan heb je idd sowieso al hulp nodig door je extreem gebrek aan zelfvertrouwen xD

Dat ben ik wel met je eens. I mean, who cares dat die lippenstift niet precies perfect op haar lippen zit? Het gaat toch om de kleur? En als iemand een foutje maakt, dan moet dat ook vergeven kunnen worden, veel meiden reageren behoorlijk extreem.
Ik zie die meiden trouwens niet op het forum, maar dat kan ook aan mij liggen.

er is nu ook een mooie, hoe combineer ik een cardigan