Zehra en ik

Oké, er zijn wat problemen met mensen die denken dat Zehra en ik dezelfde persoon zijn maar dat zijn we niet. Ik wil hierbij duidelijk maken dat we allebei twee verschillende mensen zijn die goed bevriend zijn. Als jullie het niet geloven is het jullie probleem. Ze is van jullie reacties heel erg geschrokken en wil niet meer op girlscene. Het gaat hier echt om eerwraak. Het is ook een beetje dom van jullie dat jullie denken dat we allebei dezelfde persoon zijn. Ik typ toch heel anders of ligt dat aan mij?

Ik hoop dat ik de onduidelijkheid nu duidelijk is en anders is het jullie probleem.

Doei

Dit topic levert zo’n grote bijdrage. Bedankt.

Liefde & Boys, ja man. Hier mag wel een slotje op

Dit was perongeluk. Ik dacht dat ik bij lifestyle zat. Ze zal niet meer op lifestyle komen. Bedankt, nu durft ze geen hulp te zoeken omdat ze bang is niet gelooft te worden net zoals jullie haar niet geloven

Pff, meid, ik heb je zo vaak gezegd dat je/zij me mag/mogen noten, waarom ga je nou door?

Slotje.

En is Zehra een jongen? Zo nee, wat doet dit hier?

Nee Zehra is een Turkse meisjesnaam.

Aha, ja ik ben niet zo op de hoogte van Turkse namen.

OT: Wat is nu de bedoeling van dit topic?

Dat ik duidelijk maak dat dit echt is

Er zijn idd heel veel ECHT HEEL VEEL serieuze tips gegeven. Daarnaast zijn wij maar meisjes die je niet kent, hoeveel hulp kunnen we geven dan alleen de tips die ook nog eens heel goed zijn. Maar daar word niet op gereageerd.

Jullie IP komt idd niet overeen.

Maar dan nog is dit vreemd en naar, dus ik snap de reacties. Al zie ik meer goede reacties dan negatieve reacties.

Maar goede die ga je nu niet meer krijgen, dus een slotje.

Ik hoop dat je wat aan de tips hebt gehad, en kan jij niet bij paardenjus wonen? Tijdelijk, aangezien ze zo’n goede vriendin is?