zegt een leeftijdsverschil veel in de liefde?

Hee girlss,
Ik heb een hele leuke jongen leren kennen, via een feestje.
Alleen kent hij mij nog niet echt, en weet ik dus niet of hij ook intresse heeft in mij. Maar toen ik naar huis ging op de fiets, reed hij met een vriend in de auto mij achterna en hij ging toeteren, daarna reed hij weg.
Alleen is het probleem dat ik 15 ben en hij 25.
Daar zit dus 10 jaar verschil tussen, en dat vindt ik persoonlijk veel.
Want hij werkt al, en ik zit nog op school.

Wat vinden jullie? En wat zouden jullie doen in dit geval?

kiss my

omdat hij toeterde denk je dat hij je leuk vindt??

ehm sorry, maar ik niet echt dat hier een relatie inzit. Iemand van 25 is sowieso met HELE andere dingen bezig.

Kus je wat?

Ik zou het laten gaan, de kans is zo klein dat er toekomst in je relatie zit op je 15e.

Sowieso vind ik hem best raar, als hij een relatie zou willen met een 15 jarige.

ass denk ik

Ik weet ook niet of er een relatie in zit, maar dat is niet de vraag volgens mij.

10 jaar is wel veel, maar het kan best, als de liefde van beide kanten echt is.

Haha ik denk niet dat iemand van 25 een relatie wil met iemand die meteen al dingen gaat denken als er iemand toetert.

Bovendien zitten jullie in een hele andere levensfase.

Mijn vriend is ook 10 jaar ouder en dat gaat prima. Maar je kan het alleen zelf bepalen natuurlijk.

leeftijd heeft niks met liefde te maken denk ik, maar als ik jou verhaal lees vind ik het ook niet echt een lovestory…

HEHEH NADIA.

on topic: zou het niet doen. iemand van 25 die een relatie aangaat met een 15jarige is best wel sick imo.

Misschien toeterde hij wel omdat hij je herkende en hij een soort van Hoi was zeggen ofzo?

Leeftijd heeft inderdaad niks met liefde te maken, zoals grbm zegt. Heb zelf ook dik 2 jaar een relatie gehad met iemand die 8 jaar ouder was. Hij was 22 en ik was 14. Als ik nu terugdenk vind ik het ook ziekelijk klinken, en ik heb ook heel veel spijt van die relatie. Ook door het leeftijdsverschil. Hij zat in een hele andere fase, had al samengewoond etc. Hij kon doen en laten wat hij wou, terwijl ik natuurlijk nog niet veel mocht. Dus meneer ging vreemd. Met verschillende meiden, een vrouw van bijna 40 en zelfs met een man van in de 40.
Maar, ik heb nu een vriend van 22 en ik ben nu 17 (bijna 18). Dit gaat perfect en zelf merken we er niks van dat er 5 jaar tussen zit.

OT: Persoonlijk denk ik ook niet dat toeteren betekend dat iemand een relatie met je wilt. Bespaar je de moeite, met 15 jaar zit je inderdaad in een heel andere levensfase dan iemand van 25.

Jeetje, 't is wel een heel lang verhaal geworden. Maar ik ben het wel kwijt nu:)

Waarschijnlijk pussy toch?

Leeftijd heeft niks met liefde te maken, als je elkaar leuk vind en van elkaar houdt is er toch helemaal geen probleem. Vind ik dan.

Dubbelpost.

Serieus, het niveau daalt.
Sinds wanneer is toeteren iemand leuk vinden?

Eerlijk gezegd denk ik niet dat een werkende man van 25 op een schoolgaand meisje van 15 zit te wachten…

Als een 25jarige je probeert te versieren d.m.v. toeteren moet je je echt zorgen gaan maken…

Ik ben 18 en mijn vriend is 38. En bij ons loopt alles goed! Af en toe merk je zeker wel verschil, maar dat is dan meer qua levenservaring (kinderen etc).
Maar verder loopt het echt perfect!

Hm, je bent nog geen 16. Als jullie al een relatie zouden krijgen zou het strafbaar zijn. Mijn broer is 25 en ik zou toch ook wel opkijken als hij met een meisje van 15 zou thuiskomen.

Maar aan de andere kant heb ik een vriendin van 17 die een relatie heeft met een jongen van 26. Bij hen lukt dat super. Maar je ziet het ook niet, dat er zo’n verschil tussen zit en dat is het voornaamste om het te doen slagen.

Ik zou het gewoon aankijken. Je hebt nog geen idee of hij je wel ziet zitten.