Zegt dit genoeg? :(

Jaa precies! You can do it :slightly_smiling_face:

Thaaanks ladies! Doet me goed! (:

Goedzoo :slightly_smiling_face:

Wat een gedoe zeg. Ik zou zeggen vraag het hem? Misschien vertelt hij eerlijk wat er is. Als hij vaag gaat doen, moet je het gewoon afwachten. Je merkt wel wat er gebeurt. ~~Keep Strong

Ben ik de enige die het logisch vind dat hij niet altijd 24/7 met je appt? Ik bedoel, dan word het ook maar saai, en je kent hem niet? Weet jij veel hoe hij er over denkt.

Ik krijg nu ineens een appje van hem met: Hey!

Jhaa dat kan ik ook doen! Heb ik nog niet eens over nagedacht :flushed:

Ik snap je helemaal hoor! Als ik dit zou lezen zou ik het zelfde denken. Maar voorheen deed hij dat wel en net na de ontmoeting ineens niet meer daarom vind ik het raar

Ik heb hem gewoon een berichtje gestuurd met of er iets aan de hand is! Dan weet ik meteen waar ik op of aan ben en hoe het zit! nu afwachten…

Zoiets heb ik ook meegemaakt ik had die jongen op gala ontmoet en ik had zn nummer we vonden elkaar wel leuk enzo. We praatte iedere dag op wapp hij begonn iedere x uit zich zelf een gesprek ik durfde nooit maar ik begong wel een paar x en het was gwn leuk enzo. Maar toen werd mn mobiel gestolen ik moest een andere uitzoeken meteen hem geappt t was een heel kort gesprek hij leek minder geinteresserd enzo. Ik begong iedere week het gesprek hij nooit meer uit zich zelf dat was raar en hij praatte anders en hij zei tegen mij dat ik op foto s anders was heel jammer maar goed . Ik heb dus afgewacht wanneer hij weer wat uit zich zelf stuurde en dat was dus niks meer hij negeert mij volkomen wanneer hij mij ziet zo gevoelloos hij heeft me laten vallen en daardoor klinkt raar ben ik hem leyuker gaan vinden, maar ik ben er achter gekomen dat hij een soort player is. maar goed ik zou wat ik dus ook ongeveerr heb gedaan is gwn negeren en afwachten of hij uit zich zelf naar jou appt, zo niet kun je het altijd vragen of hij iets wil afspreken en het er dn bijv over hebben en anders als hij je gwn negeert dan moet je gwn verder gaan want daar schiet je dan verder niks meer mee op. Maar zie ff hoe het loopt die ene jongen die ik leuk vond vond mij dus blijkbaar niks en negeert mij dus keihard ik weet niet hoe hij is maar als er bijv het zelfde gebeurt niet om treueren of wat gwn door gaan met je leven want er zijn genoeg kleuke jongens;)