Zegt dit genoeg? :(

Meiden ik zit met een “probleempje”

Ik heb 3,5 week met een jongen die ik nog noooit gezien had geappt en vrijdag zag ik hem op een feest van een vriendin en we hebben wat gepraat enzz gewoon leuk enzz… En voorheen appten we écht 3,5 week elke dag 24/7… (terwijl ik hem nooit gezien heb) oh en btw het nummer heb ik van die vriendin gekregen (lang verhaal)

Dusss na die zaterdag na het feest appte ik hem van dat ik het leuk vond om hem nu echt gezien te hebben en blabla hij zo jhaa tis was. enzz. en verder die dag geappt wel wat minder dan voorheen maarja das 1 dag dacht ik… Nu zondag en vandaag appt hij ook niet uit zich zelf wat hij áltijd deed (hij begon juist meestal) en als ik hem app appt hij ook anders …

Zegt dit dus genoeg dat hij mij niet "leuk"vind of igg geen 2de x wil zien op een date of net wat… Want ik vind het wel leuk ( niet verliefd maar best wel un date ofzo)

Pleaaaasee meiden ik heb jullie visie nodig!!! ( ik ben echt un prutser op dit gebied :flushed:)

Thaanksss…

Denk dat hij je niet leuk vond nee.

er zijn twee mogelijkheden.
1.) Hij heeft het heel erg druk met school o.i.d. dus heeft hij weinig tijd om te praten
2.) Hij vindt je niet leuk genoeg.

In het tweede geval: Move on en niet meer aan hem denken, want hij is jou gedachten niet waard!

Hij zit niet meer op school dus dat kan niet haha maar ik snap wat je bedoeld. Maar normaal stuurde hij dan altijd van oh ik reageer later want ik ben… en nu NADA!

Jhaa klopt!

Doe ik ook zeker

precies dit had ik…
hij vond mij niet leuk, dus ik denk jou ook niet
sorry :frowning_face:

maar… het kan nog altijd :wink:

Awh das niet leuk! Hoeft geen sorry te zeggen hooor!
Jhaa ik wacht deze week gewoon af blijft het zo weet ik genoeg!

:frowning_face:

enzz. enzz. dat is zo irritant!!! :dry:

Maar on: Nope hij vond / vind jou niet leuk… :sob::muscle:

Gaat het over dezelfde jongen? :’)

Oh sorry heb ik helemaal niet in de gaten gehad van (enzz) :flushed:

Voor zo ver ik weet niet haha!

Zoiets had ik ook…
Steek niet teveel moeite in dit soort jongens.

Hahaha

Maar is het nu zo moeilijk om gewoon eerlijk te zeggen van nou ik vond het gezellig maar meer niet. Of net wat?

Dit haat ik namelijk…

Jaa, jongens :frowning_face: stom hoor!

Misschien als je ook minder op hem gaat reageren. Hij misschien denk: hey! Ik mis haar!

hihi

Ik denk gewoon dat het is wat ik denk dat het is… Maar ik app hem vanavond en kijk ik hoe hij reageert. Reageert hij niet of anders of niet leuk weet ik genoeg. En dan is het BYEBYE!

Ik zou nou al zeggen: Byebye.

Ik eigenlijk ook wel! Met zoon soort jongens ben ik zo klaar! Weetje ben gewoon eerlijk en zeg het gewoon en doe niet zo!

Thankss (A)

Dus niet meer appen :wink:

Misschien wel beter idd.