Zeggen

http://forum.girlscene.nl…_message/7130052#m7130052

Ik heb besloten dat ik het even ga afwachten; of hij nog door gaat met het flirten of niet. En als hij dat wel doet, wil ik er subtiel iets van zeggen.

Maar hoe moet ik dat doen? Het moet subtiel overkomen en niet zo van; je hebt een vriendin dus maak het uit ga met mij of doe het niet en zoek er niets achter. Dit wil ik dan zeggen alleen dan in andere woorden:

Je hebt een vriendin en je flirt met mij, dingen die je eerst niet deed en nu opeens sinds kort wel heel erg. En zoek je er iets achter of niet, want dan wil ik dat echt weten want dan weet ik ook wat ik moet doen.

Ik weet het niet. Sowieso lijkt het me dat als hij jou wou, hij voor jou was gegaan. (Omdat hij waarschijnlijk ook wel moest geweten hebben dat het met jou zou lukken).

Vragen kan natuurlijk geen kwaad, maar ja probeer vooral niet te stoken.

Ik zou eerder vragen waarom hij na lange tijd weer ineens zo close met je om gaat/om wil gaan.

Want ik denk dat ie gewoon zijn vriendschap met jou terug wil. Ik denk dat ie even niets meer van zich liet horen/afstand nam, zodat jij kon stoppen met hem leuk te vinden. En dat ie nu denkt dat het weer goed zal gaan omdat jij de tijd hebt gehad om hem niet meer leuk te vinden plus dat hij nu een vriendin heeft en je dus zeker weet dat het tussen hij en jou toch niets wordt.

Verder zou ik trouwens ook niet gaan stoken…

Dat probeer ik ook echt niet, maar het is heel verwarrend want we praatte gewoon nog, hoor, alleen nu is het opeens van; ik kom naar je kijken!
Heel gek…