zeggen tegen mn ouders ofniet?

Ik ga morgen met een jongen afsrpeken die ik ken via via. Hij is een vriend van een vriend van mij xd. Ik heb hem nog nooit gezien in het echt, alleen ik praat al 5 weken op msn met hem (:
Mijn vriendin weet dat ik dat ga doen, en ik weet dus heel zeker dat hij niet fout is omdat ik hem via een goede vriend ken.

Maar mijn ouders zijn heel erg anti-jongens.
Ten 1e, zal ik ze het nu vertellen of morgen als het echt leuk was dat hij “toevallig” kwam en het gezellig was.
Ten 2e, ik zeg het ze niet en ik zeg ze pas iets als ik er helemaal zeker van ben dat het iets is/word.

Ik heb een soort schaamgevoel tegenover mijn ouders over jongens omdat ze er op tegen zijn zegmaar… Die jongen is ook 2.5 jaar ouder(ik 14 hij bijna 17 nu) en hij woont 15km verderop…

xxxx

[i]Niemand kan liefde of wat dan ook tegenhouden.

Zelfs je ouders niet.

Gewoon doen.[/i]

Hmm, lastig. Ik heb zelf gemerkt dat alles makkelijker en leuker is als je overal eerlijk over kan zijn. Ik zou morgen heel luchtig vertellen dat je hem tegen kwam en dat je hem kende via een vriend en daarom samen wat ging doen, of zoiets.
Veel plezier morgen!

Inderdaad, toch achteraf vertellen, dat je hem tegen kwam. Is het beste;)
Dan kan je toch een leuke ‘date’ hebben, én ben je (daarna) eerlijk tegen je ouders;) Twee vliegen in één klap;p

hmm… ja en als het niks is kan ik altijd nog mn mond houden natuurlijk (:

Ik zou wel uitkijken dat ze er niet achter komen dat je het stiekem doet want dan heb je denk ik nog een groter probleem!

Succes!

Ik zou het later pas zeggen.

Ik zou het pas vertellen als je iets vaker met hem hebt afgesproken.

ja, ik zou het wel zeggen je bent 14 en hij 17. Ik denk dat je ouder dit wel willen weten.

Ik zou het pas vertellen als je zeker weet dat het iets met hem wordt, deed ik ook. (:

Ik zou zeggen dat je naar een vriendin gaat ofzo of met wat vrienden wat doen.
Dan lieg je niet echt. En mocht het dan echt wat worden dan kan je hem misschien eerst thuis uitnodigen zodat je ouders hem kunnen ontmoeten voordat jullie echt wat gaan doen.Zo deed ik dat ook met mijn eerste ‘vriendje’ die was ook 17 of 16 dat weet ik niet meer en ik was 14. Maar dat werd uiteindelijk toch niks. Maar mn ouders vonden het wel fijn om hem eens te ontmoeten.
Je snapt hopelijk ook wel dat het voor je ouders ook wel een beetje eng is, je weet nooit wat voor mafkees er aan hun dochter zit.(voor hun gevoel dan)

Daar heb je zo hard gelijk in,

Ik heb gister met een vriendin afgesproken en toen op hem gewacht, hij kwam gewoon en toen is die vriendin weg gegaan omdat ze wist dat het goed zat.

Hele lieve leuke jongen, heel aardig en geintresseerd (: We hebben 3 uur volgekletst en toen moest ik helaas naar huis. We hadden trouwens afgesproken in een parkje dus op een openbare plek.

We hebben niet gezoend ofzo, en dat is wel fijn ik wilde hem toch eerst beter leren kennen (en hij mij ook).

En hij stuurde me later nog een smsje dat ie me een leuk meisje vond :’)

Dus gewoon geslaagt, en de volgende keer dan komt hij waarscheinlijk naar mij toe en dan ontmoet hij mijn ouders ook. xd

Nawh, super leuk. (:

Prima gedaan meid,
niet bang zijn voor de reactie van je ouders, jij bent de enige die je toekomstige man mag kiezen (in Nederland dan - haha) had anders gelegen als je uitgehuwelijkt moest worden

Dankjewel :grinning: