zeggen of niet?

ik ben een beetje aan het daten met een jongen, en laatst stonden we op het punt om seks te hebben maar ik was te erg aangeschoten dus hebben we het maar gelaten.
ik neem aan dat de volgende keer als we afspreken het weer proberen MAAR ik ben nog maagd en ik vraag me af of ik dat moet zeggen tegen hem? ik denk namelijk dat hij denkt dat ik het wel vaker gedaan heb, ook omdat hij niet mijn vriendje is en ook niet gaat worden en het gewoon meer voor de lol is…

ik weet niet of het überhaupt iets uitmaakt maar ik twijfel er een beetje over, weet niet wat hij ervan gaan vinden. wat denken jullie?

Je bent aan het daten en wilt je door die jongen laten ontmaagden terwijl je er toch niks mee gaat krijgen en het voor de lol is.

Ik zou je niet zomaar laten ontmaagden door iemand waar je niet eens wat mee hebt.

zeggen! t moet toch wel een beetje speciaal zijn vind ik… en hij moet er wel ook een beetje rekening mee houden dat ie voorzichtig moet doen…

voor de rest zou ik het sowieso niet voor de 1e keer met iemand doen waar je al van weet dat t je vriendje niet gaat worden en wat meer voor de lol is zeg maar, maar dat moet je allemaal zelf weten :slightly_smiling_face:

Ik snap inderdaad niet waarom je dat zou willen. What about love?

zeggen

zeggen

want hij moet er een beetje rekening mee houden dat je waarschijnlijk heel veel pijn kan gaan krijgen
maar ik vraag me af of het wel echt leuk is, achterraf gezien, omdat het met een jongen doen waarmee het alleen maar lol is en geen liefde.
want seks is niet alleen ordinair batsten
het is jezelf helemaal geven en ik vind persoonlijk dat de eerste keer wel met iemand zijn aan wie je je moet geven…

maar je moet zelf beslissen met wie je het doet natuurlijk (: